Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt hår har du?

Si også gjerne noe om farge og frisyre dersom du ønsker!

Selv har jeg hatt litt varierende lengde, fra skulderlangt til litt nedpå ryggen. Liker det best langt.

Har brunt hår, men har vært blond i 2 år nå.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Har blandet farge (naturlig farge altså), så litt rødt, litt svart, nå også litt grått.

Har hår ned til buksekanten....mest fordi jeg hater frisører :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg blir mørkere og mørkere i håret, dog noen grå har lagt seg innimellom under.. Startet som nesten hvitt hår som liten, og nå over 20 år senere er det blitt mørk blondt.. Jeg farger ikke håret, har kanskje farget det 5-6 ganger i løpet av hele livet.

Håret mitt er idag like langt på alle sider, altså ikke en spesiell "frisyre", og det er 84cm langt.....

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Skrevet

Jeg leste et sted at hår bare kan bli mellom 70-90 cm langt.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg leste et sted at hår bare kan bli mellom 70-90 cm langt.

Verdensrekorden er vel 4 meter tror jeg så det stemmer nok ikke for alle i så fall

Skrevet

Lang, blankt og svart hår...ca. til stjerten.

Skrevet

Jeg har mørk blondt hår til korsryggen.

Skrevet

Jeg har mørkebrun farge med kalde undertoner. Den naturlige fargen min er mørkeblond. Har bobfrisyre, så det er kort bak og litt lengre foran. Hårlengden min er noen cm over skuldrene.

Skrevet

Mellomblondt ned til BH stroppen på ryggen.

Skrevet

Ned til midten av rumpa, naturlig brunt med mye rødskjær... :) Og helt stritt, dessverre!

Skrevet

Jeg har blondt/mellomblondt/kommunegrått (er veldig usikker, har ikke farget det) hår til ca. midten av ryggen/litt nedenfor BH-en. Det er bølgete, og jeg har det som regel hengende rett ned, sideskille, panneluggen er like lang som resten av håret. Veldig kjedelig, med andre ord, men jeg er ganske fornøyd. Er deilig å aldri gjøre noe med det :P

Skrevet

Har brunt hår med varme undertoner, tror min naturlige farge er vel lysebrunt med kalde undertoner. Har farget håret mitt jevnlig siden jeg var 8 år, og har vel ikke sett min naturlige hårfarge siden da.

Akkurat nå har jeg langt gradert hår, med midtskill og og masse fall. Det strekker 2-3 cm under bh-kanten. Har spart nå i lang tid, da jeg klipte meg helt kort for over 3 år siden, og fant ut at jeg til min store forskrekkelse ikke kler kort hår i det hele tatt.

Skrevet

Håret mitt rekker til nedpå ryggen, ca. til navelen. Det er farget lysebrunt med min naturlige "kjedelige" brunfarge i bånn og stripet med gylne striper. Det er temmelig tjukt, men jeg har dessverre ikke mye fall i håret. Ellers er jeg ganske kjedelig i hårveien, det mest spennende jeg kan finne på er en flette. :gjeiper:

Skrevet

Har mørkebrunt hår som når ca til brystvortene. :gjeiper:

Men har lyst å bli blond (igjen!)

• Liker 1
Skrevet

Svart hår (litt oppklipt) som når meg til rompa..

Skrevet

Har langt, ganske fyldig hår, går litt ned på korsryggen.

Opprinnelig brunt, men har vært lys blond til mørk blond i voksen alder. Alltid hatt langt hår, for langt (:nei:) - litt styr - men synes absolutt det er penest slik.

Nå er jeg mørk blond, med lysere striper. Liker det best slik (evt helt sort til forandring).

Skrevet

Har nå til puppene,men vil ha lengere enn det. Har krøller i tillegg så det blir enda kortere.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Til litt nedenfor BH-stroppen. Naturlig farge er blondt, men nå er det mellomblond/rødblond. Har naturlig fall. Håret lever sin egen verden og det ender fort opp i en strikk ila dagen.

Skrevet

Jeg har langt brunt hår som er litt klippet opp, men de korteste lagene går med armhulen og kjeven. Det er veldig stritt naturlig, så jeg pleier å gi det litt bølger ved å la det tørke i strikk eller bruker en conical wand...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...