CecilieB Skrevet 7. desember 2003 #1 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvilket kjøp er dere mest fornøyd med på Netthandelen.no og hva betalte dere? Jeg har vært registrert der en stund, men har aldri kjøpt noe der. Har sittet og snust litt der inne i formiddag, og det virker jo som man kan gjøre noen gode kjøp. Eller kan man det? En ting til: Hvor lang betalingsfrist er det? Og hvor lang tid tar det (ca.) før man får varene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. desember 2003 #2 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har kjøpt en blender som jeg og noen andre skal gi bort i gave. En kamerat har kjøpt div. kjøkkenting som blender, ekspressomaskin osv. Han er fornøyd. Du får mail etter en til to dager, der står kontonummer og hva du skal betale. Når du har betalt, har du varene innom en uke. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. desember 2003 #3 Del Skrevet 7. desember 2003 Ingeting, for de virker ikke slik de skal. Kjøpte en frityrkoker der, og den bruker nesten en time for å bli varm, så kan en bare ha i noen få vårruller om gangen. Tar så 10 min å varme opp igjen, for så å fritere noen til. Hadde ikke kjøpt noen elektriske apparater fra de igjen. Min søster kjøpte en bakemaskin som ikke hevet, hun prøvde å få den byttet, men klarte det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. desember 2003 #4 Del Skrevet 7. desember 2003 :o takk for gode råd, madammen.... *og DER logger care seg av netthandelen* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #5 Del Skrevet 7. desember 2003 Min søster kjøpte en bakemaskin som ikke hevet, hun prøvde å få den byttet, men klarte det ikke. Vi kjøpte et kjøkkensett vi ikke var fornøyd med, og skrev en mail til de. Vi ble enige i at vi beholdt settet, men fikk pengene tilbake. Tror nok hun har rett til å bytte ja. Ellers så er jeg en eier av to stk vannkokere, en MP3-spiller, en kikkert, overraskelselpakke, og kjøkkensett i 7 deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå