Gå til innhold

Ting du hater :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, tittelen sier vel det meste... Jeg begynner:

Når jeg har bedt mamma om å kjøpe noe i butikken og hun kommer hjem uten det, fuuuu.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Løgnere står nok øverst på lista mi tror jeg. Og mennesker som går etter å ødelegge andre eller andres forhold ;)

Skrevet

Dessuten hater jeg makrell i tomat.

• Liker 2
Gjest odisi73
Skrevet

Når jeg har støvsugd eller vasket gulvet og alle skal søle noe eller bare hente noe i andre enden av huset med SKO på :kjefte:

Skrevet

Fluer som lander på meg når jeg sover

Skrevet

Mygg

Falske mennesker

Gjest Marregutt
Skrevet

å møte veggen når jeg trener/konkurrerer

Skrevet

Knotten som ødelegger de fine sommerkveldene på hytta.

Skrevet

Hvisking og bilalarmer. :gjeiper:

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Mennesker uten empati

Mennesker som gjør livet surt for andre

Mobbing

Folk som handler før de tenker

Folk som ikke forstår at det alltid er to sider av en sak

Stå opp tidlig

Fryse

Å nekte seg selv godteri

Å være deprimert

Å ha angst

Folk som stresser og aldri kan ta det med ro

Folk som snakker fort og høyt

Folk som ikke kan gi andre en sjanse

Skrelle appelsin

Bruke penger

+ masse mer...

Skrevet (endret)

Å akkurat så vidt høre lyden av et tv/ radio laaaangt borte når jeg skal sove eller lese :kjefte:

Endret av Rumle
Skrevet

Hater, det er et sterkt ord.

Vil jo helst ikke bruke energi på å hate, men det er endel ting jeg misliker meget sterkt! :)

Egoister, dyremishandlere, barnemishandlere, å ha skikkelig vondt i hodet, å ha spysjuken og ensomhet. Bla. a :)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hmmm....

Jeg hater insekter. Alle som en, jeg ser INGEN grunn til at de eksisterer, og hadde det vært opp til megkunne de blitt utryddet. Bortsett bra møllen, da. Den KAN være søt. Og nei, jeg har ikke som vane å drepe insekter, til tross for at jeg ikke liker dem. Sliter faktisk med sånt.

Når varmtvannet er tomt. Og jeg vil nå helst dusje hver dag, da blir det kaldt vann. Men det kan også være godt, da. Men da må jeg være varm så klart, ikke sånn som nå når det er så kaldt ute osv

Jeg hater å være sjenert !

Jeg hater ( og elsker...) mat

Jeg hater å bli forstyrret

Jeg hater rot, føler livet blir rotete også da. Å det er jo ingen god følelse

Jeg hater sportsnyhetene. Skjønner ikke hvorfor de sender sånt? Trudde de hadde sportskanaler.

Jeg hater at dvdene kan bli hakkete. Som min er nå. Jeg må lære meg å ta bedre vare på de enn å la de ligge å slenge. Har maaaaaange løse som ligger på tvbenken

Jeg hater brus uten kullsyre

Jeg hater sånt gjern / metall (? hva er det laget av egentlig?) bestikk. Talerken går greit, men jeg kan-ikke spise av sånn ekkel skje eller gaffel. Bruker plast, jeg

Hater å søle sminke over meg

Hater lange køer i butikken, og butikker med veldig få mennesker. Liker heller ikke at de som jobber der jobber i hyllene, hvertfall ikke når jeg er der

Også hater jeg så klart "slemme mennesker" mobbere, dyremisshandlere, barnemisshandlere osv

Skrevet (endret)

Å legge meg

Å stå opp tidlig

Folk som går saaakte foran deg når du har dårlig tid.

Cellulittene mine.

Høy fjortismusikk ala Lady Gaga.

Å være blakk.

Mennesker som utnytter andre.

Reality-tv

At jeg ikke kan spise godteri hver dag.

Kulde

Snø

Insekter

Overblide mennesker og de som ler av alt, de blir sett på som koselige. Nei, det er dere ikke!

Folk som konsekvent bare prater om seg og sitt!

Endret av Liquorice
Gjest Survival
Skrevet

Jeg hater mennesker som kverulerer bare for å kverulere.

Jeg hater pelsoppdrettsnæringen.

Jeg hater mennesker som skriver til deg hele tiden på Facebook, men såvidt tør å ta kontakt face-to-face. Når de møter deg på byen er det "hei", og når du kommer hjem begynner de å legge ut om livet sitt og problemene sine til deg på chatten. Gah.

Jeg hater å handle på mandager før butikken har fått forsyninger. Eller på lørdager når butikken er fri for alt jeg skal ha.

Jeg hater at jeg har så dårlig tid. Er tusen ting jeg skulle ønske jeg kunne gjøre, men tiden strekker ikke til. Sånn er det å være student. Man blir dessverre aldri ferdig med å studere. Mens de som har jobber ofte jobber fra 08-16 og kan gå hjem, etterlate seg arbeidet på jobben kl 16, så er vi studenter bundet av tanken om at "man kan aldri lese nok", "man kan alltid gjøre mer", "man kunne alltids gjort mer".

Og jeg hater menn og kvinner som behandler kjæresten/samboeren sin respektløst.

Jeg hater når jeg må la hunden min være alene hjemme i fire timer. Det er det verste jeg vet, selv om at jeg vet at fire timer noen dager i uka ikke er mye i forhold til hvor lenge andre hunder er hjemme alene.

Gjest Apophis
Skrevet (endret)

Å stå opp tidlig.

Å være våt på beina.

Å fryse.

Å være avhengig av briller.

Enkelte folk..

Folk som klager og syter, men som ikkje gidder/tør å gjøre noe med det som er galt.

Drittmusikk og skuffende filmer/spill.

Fulle naut som oppfører seg som idioter.

Bråk.

Trailere.

Spinne-guttunger og andre idioter bak rattet.

Rundkjøringer.

Gjeld, regninger og pengemas.

Løgnere, svikere, idioter, falske folk, ryktespredere.

Kulde, glatte veier, store mengder snø, is, sørpe.

Å være sjuk eller å ha det vondt.

Mobbing, o.l.

Mishandling av dyr, barn, planeten og partnere.

Kriminalitet, narkotika, narkomane.

Folk som gjør skade på andres eiendom og stikker av fra regningen.

Køer og folk som enten står å puster deg i nakken eller prøver å bestige bilen foran ved å kjøre opp i ræva på den.

Rot, mas, stress, sutring.

Eg misliker ganske mye, hater noen ting også. Dette er ei godt blanda liste over noen av tingene eg enten misliker eller hater.

++++ meir.

Endret av Apophis
Skrevet

Å stå opp tidlig.

Å være våt på beina.

Å fryse.

Å trenge briller.

Enkelte folk..

Og folk som klager og syter, men som ikkje gidder/tør å gjøre noe med det som er galt.

Drittmusikk og skuffende filmer/spill.

Fulle naut som oppfører seg som idioter.

Bråk.

Trailere.

Spinne-guttunger og andre idioter bak rattet.

Rundkjøringer.

Gjeld, regninger og pengemas.

Løgnere, svikere, idioter, falske folk, ryktespredere.

Kulde, glatte veier, store mengder snø, is, sørpe.

Å være sjuk eller å ha det vondt.

Mobbing, o.l.

Mishandling av dyr, barn og partnere.

Kriminalitet, narkotika, fleire som er narkomane.

Folk som gjør skade på andres eiendom og stikker av fra regningen.

Køer og folk som enten står å puster deg i nakken eller prøver å bestige bilen foran ved å kjøre opp i ræva på den.

Rot, mas, stress, sutring.

Eg misliker ganske mye, hater noen ting også. Dette er ei godt blanda liste over noen av tingene eg enten misliker eller hater.

++++ meir.

Jøss, det var mye hat det.. :)

Gjest Apophis
Skrevet

Jøss, det var mye hat det.. :)

Igrunn ikkje, siden mye av det går under å mislike istedefor å hate. Som eg skreiv...

Skrevet

Hater at familien min latterliggjør det at jeg får angst(?) når jeg ser ett lik/likbil/det snakkes om lik osv. Jeg begynner å skjelve, får lyst å kaste opp og gråter ukontrollert, de sier det bare er "pinglefakter" men jeg freaker UT når de holder på sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...