Gå til innhold

Robotstøvsuger

Orthia

Anbefalte innlegg

Elkjøp annonserer robotstøvsugeren Roomba til 2995,-

Har noen prøvd eller hørt om denne?

Høres jo ut som en fint julegavetips for dem som er allergiske mot husarbeid.. (deriblant undertegnede)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker sånn:

Om disse støvsugerene hadde vært bra, så hadde de kostet mer og vært mer populære enn de er.

Jeg har ingen tro på denne støvsugeren mht. fremkommelighet (løse tepper, møbler, dørstokker o.l.)

Men jeg har ikke prøvd den, bare sett at prisen har gått drastisk nedover i løpet av relativt kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker sånn:

Om disse støvsugerene hadde vært bra, så hadde de kostet mer og vært mer populære enn de er.

Jeg har ingen tro på denne støvsugeren mht. fremkommelighet (løse tepper, møbler, dørstokker o.l.)

Men jeg har ikke prøvd den, bare sett at prisen har gått drastisk nedover i løpet av relativt kort tid.

Tror det er fordi vi mangler snabel mellom beina, Lea.

Jeg har virkelig SLITT med å overtale samboeren til og IKKE kjøpe electrolux-støvsugeren til 12000kr.

Nå når Roomba har kommet til norge, er det vel bare snakk om dager før den kommer i hus... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg har også opplevd at sambo stopper opp forran denne støvsugeren på Elkjøp. Heldigvsi har vi sentralstøvsuger, så jeg har argumentene klare.

Ønsket er dessuten stort om en gressklipper som fungerer på samme måte. Og selvsagt er det veldig nødvendig med en slik gressklipper, så man har minimalt med gress i hagen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg har også opplevd at sambo stopper opp forran denne støvsugeren på Elkjøp. Heldigvsi har vi sentralstøvsuger, så jeg har argumentene klare.

Ønsket er dessuten stort om en gressklipper som fungerer på samme måte. Og selvsagt er det veldig nødvendig med en slik gressklipper, så man har minimalt med gress i hagen :roll:

Gressklipper ja!

ALT som er automatiskt!

Hvis han ikke fikk den som gikk av seg selv, skulle han iallefall ha en han kunne sitte i selv, og styre! :hoho:

(Vi har ca 15kvm gress.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...