Gå til innhold

Ska kjøpe Ipad til kjæresten i bursdagsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er verdens verste innen å følge med på oppdateringer på det elektroniske marked.

Så hva er den nyeste? Ipad 3?

Hva anbefaler dere med peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er verdens verste innen å følge med på oppdateringer på det elektroniske marked.

Så hva er den nyeste? Ipad 3?

Hva anbefaler dere med peiling?

Kjøp med 3G og wifi fordi da kan han evnt kjøpe abonoment ved siden av, slik at han får Internett selvom det ikke er det der han er.

iPad 3 kommer ikke før i mars tenker jeg, de kommer med ca et års mellomrom som med iPhone.

16 gb holder i massevis for meg ihvertfall, og de fleste.

Sitter på den nå, og man blir ikke lei:D!

Lykke til, håper det blir til til deg selvom iPad kommer, hehe:).

Skrevet

Du trenger ikke kjøpe med 3G om han har en smartphone, det er superenkelt å koble seg opp via den og da trenger man ikke betale for 2 abonnement.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du burde finne ut om han har noen OS-preferanser. For meg hadde det blitt litt nedtur med Apple/iPad.

De beste nettbrettene nå vil jeg si er Samsung Galaxy Tab (8.9 og 10.1) og Asus Eee Pad Transformer. Utenom de tre er det bare iPad 2 som er verdt å se på.

Jeg hadde valgt Samsung hvis jeg ville ha et tynt og lett nettbrett, og Asus hvis tastatur, batteritid og tilkoblingsmuligheter er viktig.

Men batteritiden på Samsungs nettbrett er det ikke noe å utsette på. Transformer er ganske tung og ikke like pen.

Endret av DBM
  • Liker 1
Skrevet

Du burde finne ut om han har noen OS-preferanser. For meg hadde det blitt litt nedtur med Apple/iPad.

De beste nettbrettene nå vil jeg si er Samsung Galaxy Tab (8.9 og 10.1) og Asus Eee Pad Transformer. Utenom de tre er det bare iPad 2 som er verdt å se på.

Jeg hadde valgt Samsung hvis jeg ville ha et tynt og lett nettbrett, og Asus hvis tastatur, batteritid og tilkoblingsmuligheter er viktig.

Men batteritiden på Samsungs nettbrett er det ikke noe å utsette på. Transformer er ganske tung og ikke like pen.

Hva er OS-preferanser?

Husk at jeg er totalt unerdete og vet INGENTING om alle disse data-uttrykkene.. :P

Men han vil ha Apple! Det vet jeg! (tror jeg...)

Kan jo ikke spørre helller. Skal jo være overraskelse..

Skrevet

Hvis han liker Apple så kjøper du jo iPad 2. Han har kanskje iPhone eller andre eple-dingser? Da trenger du ikke å lure på det.

Med OS mener jeg operativsystem, og og da er det hovedsakelig iOS (Apple) og Android (Google) du kan velge mellom.

Skrevet

Hvis han liker Apple så kjøper du jo iPad 2. Han har kanskje iPhone eller andre eple-dingser? Da trenger du ikke å lure på det.

Med OS mener jeg operativsystem, og og da er det hovedsakelig iOS (Apple) og Android (Google) du kan velge mellom.

Takk for info :)

TS her forresten.

Har idag bestilt Ipad 2 med 16 gb og Wii-fi.

Pluss svart skinngreie til å ha utenpå.

Også graverte jeg "elsker deg!". Er det litt teit eller?? :sjenert:

Anyway, nå er det gjort. Så får han fikse dippedutter og annet selv. Han er meget flink teknisk selv, så han vet nok hva han evt trenger. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...