Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal mellomlande i Rio, og lurte på om man rekker å se noe der på 4-5 timer? Vil gjerne til Pão de Açúcar (sukkertoppen) men vet ikke om det er nok tid? Kanskje det er andre severdigheter jeg heller burde sett? Om dere har vært der, kom med tips! :takke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fire-fem timer til rådighet, eller er det tiden mellom landing til avgang på neste fly?

Du rekker fint å se sukkertoppen på den tiden. Da jeg var der brukte vi omtrent 5 timer på å se både sukkertoppen og Kristusstatuen. Du kan feks ta kontakt med dreamtravel.no - tipper de kan hjelpe deg godt på vei.

• Liker 1
Skrevet

De store favelaene og Maracana-stadionen er jo også verdt å få med seg - men siden du har begrenset tid ville jeg gått for Sukkertoppen, og eventuelt Corcovado. Du har ikke mulighet til å legge inn en natts stopover da?

• Liker 1
Skrevet

har den tiden mellom flyene, så blir vel ikke den tiden jeg har til rådighet nei. Er det langt ifra flyplassen inn til byen eller? Takk for tipsene ellers! Får se om jeg får til å ombooke flyet ;)

Skrevet

Det er ikke så langt fra flyplassen (jeg lurer på om det tok ca en halvtime), men når du skal gjennom security og sånt på nytt, bør du jo beregne ganske god tid. Tror nok jeg ville ha beregnet hvertfall to timer på transport og tid til "innsjekking". Har du fem timer, trr jeg fortsatt du rekker det. Men jeg ville fremdeles satset på det tror jeg - hvertfall hvis du har fem timer. Utrolig kjedelig å sitte så lenge på flyplassen. Ta kontakt med dreamtravel eller en annen turoperatør for å bruke tid på å gjøre det på egenhånd.

Men, såklart, det beste er jo å ta en telefon til flyselskapet, og sjekke muligheten til å booke om flyet. Hvis det ikke er et billigselskap tipper jeg at det ikke er noe problem. Jeg gjorde det i Amerika engang, og betalte 20 dollar i gebyr bare. Det var det verdt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...