Dingsi Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget annet enn å si at jeg har så lyst til å være en del av gjengen her inne, nemlig dere prøvere! Vi hadde planer om å begynne prøvinga for over et år siden helt til vi fant ut at jeg har noe "hjertetrøbbel" og har blitt frarådet å bli gravid inntil vi vet mer om den saken. Har derfor det siste året tatt diverse tester og prøvd en mislykket behandling for problemet. Men nå skal jeg tilbake til kardiolog denne uken og håper så inderlig at de skal gi meg klarsignal for at vi kan begynne prøvinga!! Det har vært et tøft år med mye venting for å få avklart dette, hvor mye av frustrasjonen har vært rundt det at vi har vært så klar for å begynne å starte en familie men ikke fått "lov". Vi vet jo aldri hvor lenge vi må prøve før det sitter. Men jeg har i hvert fall sluttet med p-piller i vår slik at systemet burde jo begynne å komme i orden Såå, jeg krysser fingrer og tær for at vi får klarsignal på fredag og at jeg kan bli en del av gjengen her inne!
Dingsi Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2011 Var til legen idag, har fått klarsignal!! Er så utrolig glad Så nå håper jeg bare at det ikke tar så alt for lang tid til vi får resultater, blir en spennende tid!
Tussilago_2 Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Gratulerer :-) Lykke til i denne spennende perioden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå