Catfish Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Når det gjelder musikkproduksjon, bildebehandling og fotografi, ligger jeg på middels bra nivå. I tillegg brenner jeg for filmproduksjon. Har enda ikke bestemt meg fast på hva nøyaktig jeg ønsker å drive med, men takker ja til mulighet for utvikling innen en av disse. Det er verdt å nevne at jeg er 20 år, har utdanning innen reiseliv og har ikke mulighet til å gå på VGS igjen.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Trainee uten å ta mer utdanning mener du?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Traineeprogrammer er for høyt utdannede, det er noe bedrifter har for å hente inn de mest talentfulle og skarpeste hodene fra universitetene. Nå har jeg aldri sett på traineeprogrammer innen mer kreative yrker da, men jeg kan ikke akkurat tenke meg at det er noe annerledes der, det er sikkert bare enda mer kamp om plassene. Du kan ikke ta mer utdannelse? En middels god evne til fotografi og en lyst til å produsere film er jo ikke så mye å slå i bordet med. Tar du utdannelse innen noen av de tingene du er interessert i så er det gjerne også muligheter for utplassering. Om utdannelse ikke er et alternativ så må du nok begynne "på gølvet" et sted i bransjen. Traineeprogrammer er ikke den eneste måten å lære på 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå