muffin26 Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Inspirert av "Feit Hore" tråden. Hva er det verste du har hørt fra fremmede mennesker? Ble du såret eller ga du blaffen i det? Jeg fikk høre at jeg hadde svær ræv av noen guttunger på ca 14 år. Ble satt ut, men valgte å overse det da jeg vet jeg ikke har stor rompe.
Anglofil Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Vel, det er jo ikke akkurat hyggelig når folk på bloggen min, eller på forum, gjerne anonymt såklart, kaller meg "feit", "stygg" og lignende. Man bør jo ikke ta det til seg, men klart det stikker litt. Jeg har jo vært veldig preget av at jeg ble mobbet for kroppen min (uten at det var noen grunn til det) gjennom hele barneskolen og vgs. Det er ikke bare-bare å riste av seg. Mobbingen var vel aller verst, men kommentarer fra fremmede folk på bussholdeplassen er ikke spesielt gøy, spesielt den gang noen sa til meg "fy faen du er stygg". Takk for den liksom. Hva man skal tro? Nei, uff, det som teller er hva mannen min mener, og han synes jeg er lekker, men nei, jeg har problemer med å se hva han ser i meg. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg syns det er mer sårende, når ting kommer fra familie og venner enn fra fremmede mennesker. Nå har ikke jeg hørt noe negativt om meg fra fremmede, men jeg er sjokkert over hva enkelte kan lire av seg til andre likevel.
ViC* Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Når jeg var 16 og hadde en skikkelig RÆVA dag, dro jeg og en venninne på kjøpesenteret i byen etter skolen. Der var det en gjeng med utlendinger, og han ene sa til meg: "Har du spist mye til middag i dag du eller?" Jeg ble så sinna, og kjefta han opp og ned 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 (endret) fra vilt fremmede? hore. for utlendinger har lært at det er det verste man kan si til ei jente. de sier det som regel når jeg ikke vil si hei tilbake på gata og stresser forbi Endret 19. oktober 2011 av Nuppdupp 2
Rød Heltinne Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Kommer ikke på noe noe nevneverdig stygt. Men det var ikke så veldig hyggelig at en godt voksen mann kom bort og spurte hvor mye jeg skulle ha for å bli med ham på hotell. Dette var tidlig på morgenen, og jeg gikk kledd helt vanlig. Hadde en dårlig dag fra før så den opplevelsen ble ekstra ubehagelig. Ikke ga han seg heller. Ikke før sikkerhetsvaktene kom. 1
hjertesukka Skrevet 19. oktober 2011 #7 Skrevet 19. oktober 2011 Syns noen av disse historiene er hjerteskjærende- at folk kan få seg til å si noe så stygt til andre! Fatter det ikke. Stå på dere det gjelder, dere er unike og verdifulle. Jeg får av og til høre at jeg ser sur ut,men det er jo ingenting i forhold til hva jeg leser her. Når jeg går i egne tanker så kan jeg kanskje virke sur, men det betyr ganske enkelt at folk ikke kjenner meg. Jeg er ikke sur, jeg bare tenker. En gang jeg satte meg ned ved et quizbord,så var det en som satte øynene i meg og sa i en nedlatende tone; "Hva kan DU, da"? Senere viste det seg at uten min hjelp så hadde vi ikke vunnet. 1
Xaphan Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 Det var en fyr på jobb som ropte "Ikke rart du har lagt på deg!!" utover hele butikken fordi jeg prøvde å kommunisere uten å forlate posten min (les: kjøttdisken) da han spurte om noe. Har aldri sett mannen før i mitt liv. Ble litt brydd, siden mange hørte det, men ikke såret i den forstand. Det var verre da jeg gråt på skolen og en gjeng gutter lo og ropte "emo" etter meg. Jeg hadde nettopp fått beskjed om at moren min hadde fått hjerteinfarkt og at det så mørkt ut. Ikke veldig hyggelig.
Kontormus Skrevet 21. oktober 2011 #9 Skrevet 21. oktober 2011 Ble skreket "HORE" til med skikkelig asmatisk HHHH, og fikk en spyttklyse midt i fleisen av sønner av våre nye landsmenn fordi jeg satte ned farten slik at et stakkars pinnsvin skulle komme seg over veien. Je je...
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #10 Skrevet 21. oktober 2011 Det var en gang en som sa til meg at jeg burde satt meg på ei ku og da ville bonden ringt avløseren og bedt om ferie fordi bonden hadde trodd at kua var syk og han var for dårlig til å komme seg til veterinæren. Det var stygt sagt og det sa jeg klart i fra om. 2
postkassen Skrevet 21. oktober 2011 #11 Skrevet 21. oktober 2011 "uff da. Ikke bra at du er gravid med tanke på hvilken tilstand du er i". 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #12 Skrevet 21. oktober 2011 "uff da. Ikke bra at du er gravid med tanke på hvilken tilstand du er i". Hva slags tilstand var du i da?
Panama Skrevet 21. oktober 2011 #13 Skrevet 21. oktober 2011 Vel, det er jo ikke akkurat hyggelig når folk på bloggen min, eller på forum, gjerne anonymt såklart, kaller meg "feit", "stygg" og lignende. Man bør jo ikke ta det til seg, men klart det stikker litt. Jeg har jo vært veldig preget av at jeg ble mobbet for kroppen min (uten at det var noen grunn til det) gjennom hele barneskolen og vgs. Det er ikke bare-bare å riste av seg. Mobbingen var vel aller verst, men kommentarer fra fremmede folk på bussholdeplassen er ikke spesielt gøy, spesielt den gang noen sa til meg "fy faen du er stygg". Takk for den liksom. Hva man skal tro? Nei, uff, det som teller er hva mannen min mener, og han synes jeg er lekker, men nei, jeg har problemer med å se hva han ser i meg. Mvh Yvonne Huff! Jeg blir så lei meg av å lese hva du har gjennomgått. Klart det ikke er kjekt å høre sånne ting, og det kan gnage så mye innvendig at det tilslutt utvikler seg til verre ting. Det er så leit folk skal si negative, og frekke ting til andre bare for de tror de kan føle seg bedre ved å presse ned folk som lider eller som har det vanskelig fra før. Allikevel er det godt å lese at du ikke tar det særlig til deg, men uansett så er det vondt å høre sånne ting! Det sliter mye på selvtilliten. Skulle bare ønske folk ikke sa så mye negative og unødvendige ting som ikke bør si! Husk på det! Du er deg, og du er fin på alle måter! 1
Gjest Skrevet 21. oktober 2011 #14 Skrevet 21. oktober 2011 men kommentarer fra fremmede folk på bussholdeplassen er ikke spesielt gøy, spesielt den gang noen sa til meg "fy faen du er stygg". Takk for den liksom. Mvh Yvonne (Hvis det er noen trøst så har jeg sett bilde av deg og synes du er nydelig!) Det verste noen ukjente har ropt etter meg : "Reis hjem din stygge pakkis!" 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #15 Skrevet 21. oktober 2011 Det var en gang en som sa til meg at jeg burde satt meg på ei ku og da ville bonden ringt avløseren og bedt om ferie fordi bonden hadde trodd at kua var syk og han var for dårlig til å komme seg til veterinæren. Det var stygt sagt og det sa jeg klart i fra om. men hvorfor sa han det?
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. oktober 2011 #16 Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Når jeg var 16 og hadde en skikkelig RÆVA dag, dro jeg og en venninne på kjøpesenteret i byen etter skolen. Der var det en gjeng med utlendinger, og han ene sa til meg: "Har du spist mye til middag i dag du eller?" Jeg ble så sinna, og kjefta han opp og ned hehehe, det er ikke uvanlig at de sier sånn. i noen land ser de ikke på det som en fornærmelse å si sånne ting. en gang jeg var på butikken og handlet, sa utlendingen på kassa "skal du ha fest i en måned eller???" hahahaha. han sa det med glimt i øyet, så jeg bare lo og sa "ja nå blir det fest" Endret 21. oktober 2011 av Nuppdupp 1
Gjest Blubberella Skrevet 21. oktober 2011 #17 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg satt og ventet på bussen midt i byen på en regnfull og grå dag, da en dame plutselig stoppet opp og stirret på meg. Så utbrøt hun høyt og skrålende: "Så bleik du er!!! Blir ikke du brun? Har du noe feil med pigmentene dine???" Og slik ble hun stående og gnåle om min lyse hudfarge. Jeg ble bare helt fjetret og fikk ikke sagt et ord. Når jeg kom meg på bussen satt jeg med tårer i øynene og kom på alt jeg skulle ha sagt til den frekke dama... 1
Anglofil Skrevet 21. oktober 2011 #18 Skrevet 21. oktober 2011 Huff! Jeg blir så lei meg av å lese hva du har gjennomgått. Klart det ikke er kjekt å høre sånne ting, og det kan gnage så mye innvendig at det tilslutt utvikler seg til verre ting. Det er så leit folk skal si negative, og frekke ting til andre bare for de tror de kan føle seg bedre ved å presse ned folk som lider eller som har det vanskelig fra før. Allikevel er det godt å lese at du ikke tar det særlig til deg, men uansett så er det vondt å høre sånne ting! Det sliter mye på selvtilliten. Skulle bare ønske folk ikke sa så mye negative og unødvendige ting som ikke bør si! Husk på det! Du er deg, og du er fin på alle måter! (Hvis det er noen trøst så har jeg sett bilde av deg og synes du er nydelig!) Det verste noen ukjente har ropt etter meg : "Reis hjem din stygge pakkis!" Tusen takk, det varmer å høre! Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne få noen til å si det dere sier her, bare for å liksom få dem til å holde kjeft. Det dumme er jo at jeg blir helt satt ut og klarer ikke å få ut et eneste ord. Mvh Yvonne 1
postkassen Skrevet 22. oktober 2011 #19 Skrevet 22. oktober 2011 Hva slags tilstand var du i da? Hadde en periode der jeg ruste meg. Men istedentfor å spørre om jeg hadde sluttet, regnet di bare med at jeg fortsatt gjorde det, selv om jeg var gravid.. -.-
Gjest Uglefot Skrevet 22. oktober 2011 #20 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) "Herregud så tynn du er,er du ikke redd for å knekke"? Må nesten se det komiske i det, kommentaren kom fra en lang og tynn mann. Endret 22. oktober 2011 av Uglefot 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå