AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Har et lite (les: STORT) problem! Jeg og mannen min har bestemt oss for å prøve å få barn, men av en eller annen grunn så er han aldri keen på sex de dagene før og rett etter eggløsning. Han har jo ikke oversikt over når jeg har det og ikke, så tror nok ikke det er det at han ikke vil men lar være å fortelle meg det. Det er bare at han ikke er kåt da. Forteller han også at vi må ha sex da, men har han ikke lyst så har han ikke lyst. Er så innmari frustrerende! Vet ikke hva jeg skal gjøre!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Forstår han godt. Plikt sex eller sex bare for å gjøre noen gravid kan virke ganske turn off for noen menn. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Kanskje han har en liten ubevisst sperre for å få barn? Kanskje det er litt skummelt å ta det store steget..? Du må nesten bare forklare han akkurat hvordan det er, dersom dere skal få til å bli gravide trengst det sex. Det er jo faktisk også sånn at når man planlegger barn er ikke sexen alltid like romantisk og sensuell, det er bare noe man må gjennom dersom man virkelig ønsker seg barn.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Kanskje han har en liten ubevisst sperre for å få barn? Kanskje det er litt skummelt å ta det store steget..? Du må nesten bare forklare han akkurat hvordan det er, dersom dere skal få til å bli gravide trengst det sex. Det er jo faktisk også sånn at når man planlegger barn er ikke sexen alltid like romantisk og sensuell, det er bare noe man må gjennom dersom man virkelig ønsker seg barn. Merker jo det selv at det er ikke så bra sex som vi pleier å ha ellers, men jeg gjør det jo selv om. Har så lyst på barn. TS
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Forklar han hvor mye det betyr for deg å ha barn.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Har et lite (les: STORT) problem! Jeg og mannen min har bestemt oss for å prøve å få barn, men av en eller annen grunn så er han aldri keen på sex de dagene før og rett etter eggløsning. Han har jo ikke oversikt over når jeg har det og ikke, så tror nok ikke det er det at han ikke vil men lar være å fortelle meg det. Det er bare at han ikke er kåt da. Forteller han også at vi må ha sex da, men har han ikke lyst så har han ikke lyst. Er så innmari frustrerende! Vet ikke hva jeg skal gjøre! Kjenner meg igjen i problemstillingen, her jobber samboeren min skift så i ukedagene blir det lite tid og energi til overs for sex.. Og det er "greit nok", men da jeg sa ifra at nå er det mulig at det er eggløsning på gang.. så ønsket han så veldig å ha sex og få det til, men han fikk rett og slett prestasjonsangst og det ble en litt klein greie ut av det. Jeg har begynt å tenke tanken på at vi får bare ta det som det kommer og bruke tiden til hjelp og ikke tenke så mye over det. Håper det "løsner" seg for dere og at spiren sitter snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå