AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg (jente på 23år) dagdrømmer om at samboeren min skal fri til meg, bryllupet vårt, å kjøpe et stort og flott hus sammen, og det å bli gravid og få barn! :D Hva dagdrømmer du om?!
vinterspeil Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Hehe, jeg har opplevd alt TS drømmer om ... nå drømmer jeg om gode opplevelser som en fin fjelltur med hunden, en avslappende påske, sol og god mat. Egentlig dagdrømmer jeg bare om å ha en god hverdag uten fysisk/psykisk smerte.
Gjest Uglefot Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Å vinne penger og å møte noen av mine store forbilder og bli personlig kjent med dem. What's my age again
challenger Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Dagdrømmer om hva jeg skal bruke alle millionene jeg vinner i lotto på en vakker dag
Wonders Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 å bo med sambo i en annen verdensdel, begge i jobb, fantastisk tillfredstillte og lykkelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå