Chocoholic Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har flyttet til Bergen og trenger sårt en klipp, men vet ikke hvor jeg skal gå - det virker jo som om det er like mange frisørsalonger som kiosker og dagligvarebutikker Det var andre tråder om dette,men de så ut til å være noen år gamle og det kan jo ha skjedd utskiftninger osv. Noen gode å anbefale?
Gjest Silvermist Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er veldig fornøyd med Fimm frisør i Veiten/Christian Michelsens gate. Du finner dem på FB
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Stine hos Ramsvik. Min lenke Hun ser litt snål ut på bildet der syns jeg, men hun er veldig flink og kjempehyggelig. Og passe ærlig Men Ramsvik koster litt altså..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har flyttet til Bergen og trenger sårt en klipp, men vet ikke hvor jeg skal gå - det virker jo som om det er like mange frisørsalonger som kiosker og dagligvarebutikker Det var andre tråder om dette,men de så ut til å være noen år gamle og det kan jo ha skjedd utskiftninger osv. Noen gode å anbefale? Bor du i sentrum?
lintin Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har flyttet til Bergen og trenger sårt en klipp, men vet ikke hvor jeg skal gå - det virker jo som om det er like mange frisørsalonger som kiosker og dagligvarebutikker Det var andre tråder om dette,men de så ut til å være noen år gamle og det kan jo ha skjedd utskiftninger osv. Noen gode å anbefale? Jeg må få anbefale Maria på Deva Frisør Nesttun. Jeg led i mange år av frisørskrekk helt til jeg fikk anbefalt Maria av en venninne. Maria "ser" deg og kommer med anbefalinger som passer din stil og dine farger. Nå trenger jeg ikke lenger si hva jeg ønsker. Jeg kommer inn, setter meg i stolen og sier fiks meg. Jeg er alltid like fornøyd når jeg går derfra! En annen sak er at de også setter av ekstra god til til hver kunde slik at du ikke får noen hastig "samlebåndsklipp" som jeg opplever mange andre frisørsalonger driver med. Vær tidlig ute med å bestille time, Maria er som regel fullbooket ukesvis frem i tid (og med god grunn). Lykke til!
Thorn Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Stine hos Ramsvik. Min lenke Hun ser litt snål ut på bildet der syns jeg, men hun er veldig flink og kjempehyggelig. Og passe ærlig Men Ramsvik koster litt altså.. Er hun fortsatt på Ramsvik, altså? Jeg har også gått fast til henne, men da jeg skulle bestille time sist, var hun borte fra lista på nettsiden... Jeg gikk til en annen frisør (min tredje på Ramsvik på fem år) og var like fornøyd som alltid. Så jeg kan altså også anbefale Ramsvik på det varmeste!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Er hun fortsatt på Ramsvik, altså? Jeg har også gått fast til henne, men da jeg skulle bestille time sist, var hun borte fra lista på nettsiden... Jeg gikk til en annen frisør (min tredje på Ramsvik på fem år) og var like fornøyd som alltid. Så jeg kan altså også anbefale Ramsvik på det varmeste! Ånei, har hun slutta? Jeg trodde det var hun på bildet øverst til venstre. Ser litt snål ut på bildet, men jeg syns jeg kunne kjenne henne igjen.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #8 Skrevet 19. oktober 2011 stig på max milan!! utrolig flink og godt rykte på seg!
Thorn Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 Ånei, har hun slutta? Jeg trodde det var hun på bildet øverst til venstre. Ser litt snål ut på bildet, men jeg syns jeg kunne kjenne henne igjen. Det er henne det er bilde av, men hun er borte fra lista for timebestilling på nett...
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg må få anbefale Maria på Deva Frisør Nesttun. Jeg led i mange år av frisørskrekk helt til jeg fikk anbefalt Maria av en venninne. Maria "ser" deg og kommer med anbefalinger som passer din stil og dine farger. Nå trenger jeg ikke lenger si hva jeg ønsker. Jeg kommer inn, setter meg i stolen og sier fiks meg. Jeg er alltid like fornøyd når jeg går derfra! En annen sak er at de også setter av ekstra god til til hver kunde slik at du ikke får noen hastig "samlebåndsklipp" som jeg opplever mange andre frisørsalonger driver med. Vær tidlig ute med å bestille time, Maria er som regel fullbooket ukesvis frem i tid (og med god grunn). Lykke til! Hei, hva er prisene hos Deva frisør på Nesttun?
lintin Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 Hei, hva er prisene hos Deva frisør på Nesttun? Det kommer selvsagt litt an på hva du skal gjøre, men rundt 500 kr pr time vil jeg tro. Jeg var der senest i går og betalte da 1800 kr for en jobb på litt over 3 timer - Foliestriper - Vask - Klipp (gikk fra langt til kort hår) - tørk - Styling, innebærer en skikkelig føn, stylingprodukter, rettetang osv. (for som Maria sier, du får ikke gå herfra en lørdag med en sitte-hjemme-i-sofaen-klipp )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå