AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Bestilte nytt abonement, og det ble fastsatt en dato for å bytte, jeg skal beholde mitt gamle nummer. Jeg ringte mitt nye selskap som foretar byttingen og meldte i fra om at nytt kort ikke har kommet, og de skal stenge mitt gamle simkort i morgen tidlig. Ikke akkurat superbeleilig at jeg blir stående uten telefon frem til jeg kommer meg i postkassa i morgen, for jeg håper jo virkelig at det er kommet frem da! Men ja, spørsmålet er, når simkortet mitt blir sperret, mister jeg dekningen fullstendig da? For selv om jeg ikke kan svare og ringe andre, hadde det i det minste vært fint om andre kunne få litt kontakt med meg. Det nye selskapet skulle prøve å hindre at mitt gamle simkort ble sperra, og få det utsatt, men de kunne ikke garantere noe.
*Sinnataggen* Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Hvis det blir koblet om til det nye virker det gamle ikke i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Ts her igjen. I morres ble det gamle sim kortet deaktivert, det gikk ikke an å motta hverken samtaler eller sms, og heller gikk det ikke å sende sms, men jeg kunne faktisk ringe ut, oppdaget jeg. Men det nye sim kortet kom etterhvert i posten, og jeg overlevde nå. Svarer i tilfelle flere lurer på dette, det var vanlig praksis fikk jeg vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå