Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og moren min har hatt veldig mye krangling de siste årene, jeg har vært vrang og dømmende, men ting har endelig begynt å gå litt bedre, så jeg ønsker å kjøpe en litt fin gave til mamma til jul for en gangs skyld. (: Problemet er at jeg vet ikke hva..

Jeg går selv på skole og har ikke jobb, men får stipend + lån, så har ikke allverden av penger.

Noe jeg vet hun trenger er klær, men hun har en rar kroppsform.. hun har liksom tynne legger og lår, men ganske stor overkropp. nesten en sånn mage at hun ser gravid ut, hun er heller ikke brei, bare veldig stor mage og pupper, så i så fall, hvilke klær passer til den slags kroppsform? Har også tenkt litt på å kjøpe en seng til henne, hun har madrasser, men ikke sengerammen på en måte, noen som vet om noen billige men fine? Hun kunne også trengt nye fine sko, men det tenkte jeg å kanskje kjøpe til henne i bursdagsgave i neste måned.. Hun klager også veldig mye over håret sitt, så en frisørtime der hun kan få klipt, farga og stylet håret og brynene hadde jo kanskje vært fint.

Hun har ikke råd til sånne ting selv, så jeg vil hjelpe henne. Kanskje noen som har litt bedre tips? Bedre at jeg kanskje får tips nå, så kan jeg begynne å spare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær er stort sett fryktelig vanskelig å kjøpe til folk, syns jeg. Men en frisør/stylingtime tror jeg hadde vært midt i blinken, særlig hvis hun vanligvis ikke har råd selv. Eller spabehandling e.l. :)

Sliter litt med å finne på gave til mamma selv, eneste ønsket jeg har fått er sorte bomullssokker. Sprekt. :fnise:

Skrevet

hvis du melder deg på Groupon.no kommer det alltid tillbud om frisørtime med behandling hårkur og hele pakka... vannligvis med 50-60% rabatt :) du bør melde deg inn med en gang og vente til en sånn tilbud dukker opp. Bruker groupon selv og er ganske fornøyd

Skrevet

En stilig poncho passer de fleste?:) det er jo veldig in nå- jeg gir selv en til moren min:) en smakfull selvsagt, da det fort kan bli litt feil..:P En på hennes og mauritz sin big is beautiful avdeling, strikket:) veldig fin!

Skrevet

hvis du melder deg på Groupon.no kommer det alltid tillbud om frisørtime med behandling hårkur og hele pakka... vannligvis med 50-60% rabatt :) du bør melde deg inn med en gang og vente til en sånn tilbud dukker opp. Bruker groupon selv og er ganske fornøyd

Da har jeg meldt meg inn der, får håpe det kommer noen tilbud, da :)

Og da har jeg bestemt meg for å betale for frisørtime, der hun får klipt, farget og stylet håret, også farge vipper og bryn :) det blir en kombinert bursdag- og julegave, skal sørge for at hun får time samme dagen som hun skal feire bursdag, sånn at hun kan føle seg fin :) Tror hun kommer til å bli kjempe glad, vil nok også kjøpe en julegave også, men noe som er litt billigere x)

og hehe! svarte bomullssokker ønsker min far seg også.

Om noen har tips om hva jeg kan gi til min far og stemoren min,

så hadde det også vært fint!

Pappaen min er kanskje litt likegyldig til gaver, mens stemoren min elsker ting hun kan bruke til å pynte i hjemmet, kake- og andre bake ting, hun elsker hjemmelagde ting, og samler på fat, glass og bestikk. Tenkte jeg kanskje kan gi de en kurv eller noe med en flaske vin, en pose sjokolade (pappa elsker sjokolade) og et gavekort til søstrene grene eller lignende butikker og et hjemmelaget kort, er dette en helt teit gave? eller burde jeg satse på det? TS.

Takk for tips!! :D

Skrevet

Din mamma er heldig med deg :) Vit at hun kommer til å sette uendelig pris på gaven.

Kan jo bare si noen ord at vi mammaer vi blir glade for en presang som viser at giver har tenkt seg om. Jeg hadde hoppet i taket for et par ullsokker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...