Gå til innhold

Treåringen kom hjem fra barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Treåringen kom hjem i fag fra barnehagen, med en stringtruse i lomma. Han sier han har fått den av et annet barn. Men det jeg stusser litt på er at han i det hele tatt visste det var en truse ( det er lite string her i huset) Han sier en av de voksene hadde fortalt han at det var det.

Hva tenker dere om dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise: unnskyld meg - men jeg hadde hatt store problemer med å holde meg alvorlig :fnise:
  • Liker 3
Skrevet

Tenker at det er morsomt :) Hvis ingen etterlyser den så er det jo bare å kaste den. Ingen big deal!

Gjest pysepusen
Skrevet

:fnise: unnskyld meg - men jeg hadde hatt store problemer med å holde meg alvorlig :fnise:

Samme her :fnise:

Men jeg hadde nok tatt det opp i bhg i morgen da!

Skrevet

Jeg tenker at et annet barn har hatt med seg denne trusen hjemmefra (barn "stjeler" de rareste ting) og vist den fram i barnehagen. Så har treåringen din fått/tatt den. Mulig en voksen har sett den og forklart at det var en truse.

:vetikke:

Er det noe som bekymrer deg ved dette? Siden du spør?

Skrevet

Jeg tror også at et annet barn har tatt med trusen hjemmefra for å vise frem i barnehagen. Man skal aldri slutte å bli overrasket over hva barn finner på. Jeg hadde bare flirt og nevnt det for barnehagen neste dag.

Ihvertfall ikke noe å henge seg opp i så lenge det er et engangstilfelle.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Satt plutselig ved bordet og dro den frem fra lomma.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde vel begynt å le. Sikkert en naturlig forklaring på det, feks at en av de andre ungene har hatt den med, eller at noen glemte den etter at de hadde seg på lekeplassen forrige helg.

Skrevet

Ihvertfall ikke noe å henge seg opp i så lenge det er et engangstilfelle.

Ja, når han har stringtruser med seg hjem for fjerde dagen på rad er det på tide å henge seg litt opp i det, synes jeg. :fnise:

Eventuelt om han kommer hjem med matchende undertøyssett.

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hei,

Treåringen kom hjem i fag fra barnehagen, med en stringtruse i lomma. Han sier han har fått den av et annet barn. Men det jeg stusser litt på er at han i det hele tatt visste det var en truse ( det er lite string her i huset) Han sier en av de voksene hadde fortalt han at det var det.

Hva tenker dere om dette

Høres ut som ungen han fikk den av har gravd i mora sin truseskuffe?

Skrevet

Haha! herlig. du får vel bare spørre om noen savner den:p

Skrevet

Tenker det er en helt naturlig forklaring, bare stusser på at de voksene som fortalte han at det var en truse, lot de fortsette å lege med den..

Men men, sier fra i morgen. Blir litt lei av at alle tenker at jeg har alle mulige intensjoner, lurte rett og slett på hva andre hadde tenkt.

Skrevet (endret)

Tenker det er en helt naturlig forklaring, bare stusser på at de voksene som fortalte han at det var en truse, lot de fortsette å lege med den..

Men men, sier fra i morgen. Blir litt lei av at alle tenker at jeg har alle mulige intensjoner, lurte rett og slett på hva andre hadde tenkt.

Det er jo ikke så rart at folk lurer på hvorfor du spør. Slik du framstiller det er det fort gjort å tro at du synes dette var noe veldig alvorlig. Ellers hadde du kanskje ikke spurt på den måten i det hele tatt?

Endret av Kråkesaks
Skrevet

:fnise:

...bare stusser på at de voksene som fortalte han at det var en truse, lot de fortsette å lege med den...

...Men men, sier fra i morgen. Blir litt lei av at alle tenker at jeg har alle mulige intensjoner, lurte rett og slett på hva andre hadde tenkt.

:fnise:

He he, kan jo tenkes at den voksne som forklarte at dette var en truse, tenkte at det var din truse og at barnet hadde tatt den fra vaskesnora hjemme hos dere, hvis det var ditt barn som drev med den da det ble spur. Da hadde de sikker ikke lyst til å kaste din eiendel, og kanskje da heller barnet fikk beskjed om å legge den i lomma, og la den være der til han kom hjem...??

Jeg ville tenkt at et annet barn hadde tatt den med hjemmefra, og at det hadde foregått omtrent som jeg skisserte overnfor...

• Liker 2
Skrevet

Ja, når han har stringtruser med seg hjem for fjerde dagen på rad er det på tide å henge seg litt opp i det, synes jeg. :fnise:

Eventuelt om han kommer hjem med matchende undertøyssett.

Haha, ja hvis han begynner å få en samling, da er det nok på tide å ta saken videre :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Heng den opp sammen med "gjenglemt"-klærne i barnehagen du. ;)

• Liker 2
Skrevet

Jobber i bhg og har faktisk opplevd at et barn har hatt med seg en av mammas truser i bhg for å vise frem. Vi la den bare øverst i kurven - hvor barna ikke rekker opp. Sa ifra til mor ved henting, hun ble litt flau...

Så at noen kan ha tatt den med hjemmefra er ikke umulig..

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Unger drar med seg alt mulig rart i barnehagen, da jeg gikk der var det en gutt som hadde tatt meg seg en boks mark fra kjøleskapet hjemmefra, en annen hadde tatt med seg et bind en annen dag og jeg kom titt og ofte med en sag i sekken :fnise:

Skrevet

Barn elsker jo tiss, bæsj, promp, så truser kommer nok høyt på lista. Kan jo hende en i barnehagen hadde sett storesøster bruke en slik truse, og syns det var facinerende, og stjal en for å ta med i bhg. "Se på denne rare trusen her da!" "Oii, er det TRUSE?!" "Du kan få den hvis du vil :) "... Barn finner på mye rart (søtt). :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...