Lillebi Skrevet 7. desember 2003 #1 Skrevet 7. desember 2003 Jeg har fått krampe i en nakkemuskel. Nå har jeg en stor hoven og øm kul i overgangen mellom hode-nakke på den ene siden.. Har noen tips om hva jeg kan gjøre? (Jeg klarer ikke å holde hodet rett. Nakken har ikke låst seg, men det gjør vondt å bevege den i noen retninger). Ibux-gele? Tigerbalsam?
Rapitap Skrevet 7. desember 2003 #2 Skrevet 7. desember 2003 Jeg ville kjørt på med begge, samt legge ett varmt omslag rundt for egen komfort. Du trenger sikkert noen fysio timer, men kanskje du kan massere deg selv lett bak der?...Om ikke, så ville jeg gått til lege...for å passe på at det ikke blir betent samt at du kan få muskelavslappende slik at massasje kan finne sted selv om det egentlig gjør sinnsykt vondt! God bedring!
huzky Skrevet 7. desember 2003 #3 Skrevet 7. desember 2003 Jeg sliter mye med stiv nakke selv. Da bruker jeg en varmepute fylt med ris (får kjøpt på apotek, og noen helsekostbutikker: det er en pølse med ris som man varmer i microbølgeovnen). Denne varmer jeg, og legger meg i en stressless slik at jeg ikke bruker muskelen i det hele tatt. Når man får slappet av der og fått varmet muskelen litt - gjør det underverker.
Joey Skrevet 7. desember 2003 #4 Skrevet 7. desember 2003 Varmepute fungerer bra. Forsök å röre på hodet innimellom slik at ikke flere muskler kramper. Gå til en massör om noen dager om det ikke er bedre. :D
Lillebi Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2003 Noen tips til gode massører i Oslo (Bærum) ? Hvor mye vil det koste ca.? (Jeg kommer til å gjøre det uansett, nytter jo ikke å gå rundt med en slik nakke...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå