Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Vinteren er i anmarsj og jeg kommer straks til å bli like blek som et snøfnugg. Har noen av dere gode tips til en foundation som passer til vinterblek, men fet, hud? Fra før av har jeg Chanel mat lumiere i den lyseste fargen, men den begynner allerede å bli for mørk.

Jeg er nordisk at utseende, med rosablek hud, grå øyne og mørk blondt hår, hvis det spiller noen rolle.

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laura Mercier har fantastiske foundations i et hav av farger, deriblant heeeeelt lyse.De har mange farger og flere undertoner (kald, varm etc) Jeg bruker den lyseste kalde kalt porcelain og er perfekt for min superbleke hud...Det går an å få tak i denne i Oslo tror jeg, men den koster nok en fot og arm i Norge. Jeg betalte £35 for min fargede dagkrem kjøpt i London, foundations koster enda mer...men veldig bra altså :-) GloMinerals har også veldig lyse foundation og også her har jeg funnet en match for meg i fair neutral. Verdt å sjekke ut :-)

Skrevet

Tusen takk! Kanskje det går an å få tak i Laura Mercier på nett? Heter den lyseste bare "porcelain"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...