Ylvamor Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Har kjøpt meg Iphone, hvor lenge skal den lades før den taes i bruk? Husker før så skulle telefonene lades i 12 timer el no i den duren før de brukes... Er det slik fortsatt?
Miki Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Nei. Nå kan du begynne å bruke tlf. med en gang
Ylvamor Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2011 Ja, er den ferdig ladet liksom? Evt kan man bruke den mens den lades første gang?
Gjest Apophis Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Står vel i bruksanvisningen? Lad til batteriet er fullt (og la det lade seg heilt ut før du lader det for andre gang), det tar forskjellig tid for de forskjellige telefonene.
Gjest redstar Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Trodde man måtte lade 24 timer første gang jeg og ikke bruke tlf? Jeg gjorde det med min sony e xperia x10i mini pro man batteriet varer kun et par timer... Selv med juice defender og app killer... Utrolig slitsomt....
Gjest redstar Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Trodde man måtte lade 24 timer første gang jeg og ikke bruke tlf? Jeg gjorde det med min sony e xperia x10i mini pro man batteriet varer kun et par timer... Selv med juice defender og app killer... Utrolig slitsomt....
Safira Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Trodde man måtte lade 24 timer første gang jeg og ikke bruke tlf? Jeg gjorde det med min sony e xperia x10i mini pro man batteriet varer kun et par timer... Selv med juice defender og app killer... Utrolig slitsomt.... Man måtte det for mange år siden, da man brukte andre typer batterier enn de man bruker i dag. Batteriet slutter å motta strøm når det er ferdigladet, så det er ikke noe poeng å prøve å lade det lenger.
Gjest redstar Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 Ja jeg tenkte at det er jo slik når jeg kjøpte tlf,at den slutter jo å ta strøm når den er ferdigladet mn jeg lada den i24 timer uansett ja,selv om d ikke hjalp:p mongo batteri!
Safira Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 Ja jeg tenkte at det er jo slik når jeg kjøpte tlf,at den slutter jo å ta strøm når den er ferdigladet mn jeg lada den i24 timer uansett ja,selv om d ikke hjalp:p mongo batteri! Det er jo det som er poenget, det hjelper ikke. Prøv å slå av Wifi-tilkoblingen, og synkronisering av mail, twitter, facebook osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå