Lutetium 71 Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Ser ikke noen hurtigbuffer på google lengre? Flere som har merket dette, eller er det bare noe rart hos meg?
LadyStarlight Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Har lagt merke til det selv. Har fortsatt det på mobilen da.
Lutetium 71 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2011 Har lagt merke til det selv. Har fortsatt det på mobilen da. Huh?
Gjest Cecilia L Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Hvilken nettleser? Jeg har Chrome, og der søker jeg direkte i adresselinjen. I Safari ser jeg at hurtigsøkboksen fortsatt er der oppe til høyre. Om jeg forstår deg riktig nå. Ble litt usikker hva du mener med hurtigbuffer.
Lutetium 71 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2011 Hvilken nettleser? Jeg har Chrome, og der søker jeg direkte i adresselinjen. I Safari ser jeg at hurtigsøkboksen fortsatt er der oppe til høyre. Om jeg forstår deg riktig nå. Ble litt usikker hva du mener med hurtigbuffer. Tror ikke det er knyttet til hvilken nettleser man bruker, det var noe man fikk opp blant søkene på google. Slik ser (eller så) googles cache ut: http://www.smallcheese.net/wp-content/uploads/2010/04/Google-Cache-Tips-1.gif
Lutetium 71 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2011 Fant den! Idiotene hadde gjemt cachen under forhåndsvisningen på googlesøkene. Forhåndsvisningen hadde jeg jo forlengst filtrert bort siden det irriterte noe j***ig. Working now.
Gjest Cecilia L Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Lure, disse idiotene. Slemme også, som gjemmer ting! Bra du fant den. Selv er jeg meget godt fornøyd med Chrome og google direkte i adresselinjen.
Lutetium 71 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2011 Lure, disse idiotene. Slemme også, som gjemmer ting! Bra du fant den. Selv er jeg meget godt fornøyd med Chrome og google direkte i adresselinjen. Firefox har det samme. Min base er og blir i Firefox, for the time being, altfor mange kjekke apps man kan legge inn til at jeg trives like bra i andre nettelesere. Ihvertfall til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå