Prestekrage Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har blitt invitert i gudfarenselskap.. Men det er viktig at antrekket stammer fra 1. eller 2. film..ikke 3. (altså epoken 1945 - 1955 ) Jeg prøver å se litt på filmene..men er jo så masse brylluper og sånt. Noen som kan gi meg tips til kjole,hår,sminke??? Haster litt forresten!!!!!!!!!! Takk=)
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Se her, denne videoen brukte jeg a jeg gikk i 50talls party, veldig enkel og vellykka Hva klær angår, så er det snakk om intillsittende topper, gjerne med litt utringning, korterma eller 3/4erma, som stopper med albuen, og så skjørt som er high waist, du stapper skjorta ned i skjørtet på en måte. Så høyhælte elegante pumps til! Om du vil ha kjole, så går det for det samme, smal i bryst og liv, og vid på vei ned, ELLER, ganske stram hele veien ned. Dette bildet illustrerer hva jeg mener med topper ned i skjørt, bluser, elegante bluser. http://thenam.blogg.no/images/260031-1-1243336497199-n400.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå