Liljekonvall Skrevet 7. desember 2003 #1 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei! Siden eggeløsning har jeg hatt mange symptomer på at kanskje en liten smule er på vei. Prikking i høyresiden, ryggsmerter og menssmerter, ømme brystvorter, kvalme..... IKM var for ca. 1 uke siden. Så for 2 kvelder siden kom det to dråper "lysebrunt" i truseinnlegget. Ikke noe mer enn det. Dagen etter var det likt. Ikke noe mer. Ikke antydninger til mensen. I dag tok jeg test på morgenurinen som viste svak negativ. Skjønner egentlig veldig lite nå. Har hatt regelmessig menstruasjon hele tiden. Noen som har opplved det samme? Produksjonen av HCG hormonet, starter det etter at egget har festet seg i livmoren? Kan dette være en festeblødning, eller er det vare jeg som håper? Gi meg noen svar, så kanskje jeg kan bli klokere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 7. desember 2003 #2 Del Skrevet 7. desember 2003 En test er vel ikke svak negativ.. Enten er den svak positiv, eller ingen strek og da er den helt negativ! Synes ikke det hørtes helt ut som mensen nei.. Tror nok du skal tisse på en pinne til jeg! Krysser fingrene for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljekonvall Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 7. desember 2003 Med svak negativ mener jeg at hovedstreken er svakere enn kontrollstreken.....Men, negativ er negativ som du sier. Ikke før skrevet dette temaet, så er jeg redd jeg kanskje oppdaget at vi fremdeles er ivrige prøvere! Æsj, så kjedelig!!! Men håper i det lengste at jeg kanskje tar feil! Nei, det er vel bare å tisse på pinnen igjen en annen gang :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 7. desember 2003 #4 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja men vis det er to streker der er du jo gravid.. Er den ene svakere enn den andre har jo ikke det noe å si. Skal jo bare være en dersom du ikke er gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå