Gå til innhold

Hvordan slette kontakter på MSN???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå holder jeg på å rydder opp på pc'n min, og også på MSN. Men det lar seg ikke gjøre å slette eller blokke kontakter!?? :roll:

Kan noen tipse meg om hvorfor, eller hvordan jeg kan få det til?

vh Kverula

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikk på windows messenger din. Gå så til verktøy ----> og administrer kontakt, da kommer det opp en boks der du kan slette kontakt :blunke:

Skrevet

Det har jeg prøvd, jeg har også prøvd å klikke direkte på kontakten og velge "slett", men det går ikke. Får beskjed om at kontakten ikke kan slettes. Og hver gang jeg prøver, så logges jeg av messengern...

Noen som kan hjelpe en stakkar? :(

K

Skrevet

:lol: Pjoblemet er fikset! Det går visst ikke an å slette kontakter på Microsoft M - måtte gjøre det på Windows M.! Så nå har jeg rydda! :wink:

K

Skrevet
Jeg har en flott figur - det er bare det at jeg har litt for mye av den!  

Må bare inn og klappe litt for siganturen din !!! :hoppe: Syntes den var kjempebra. :wink:

og - msn kan være noe dritt noen ganger - til man finner utav det :ler: .

Skrevet

Ikke meeg du har sletta vel??? :grine: Selv om jeg er litt sløv på MSN. :oops:

Skrevet

En annen ting. Om man sletter kontakter på MSN, får den man sletter beskjed om det da? Det har ikke jeg opplevd, og plutselig "pling"..."hei". :x

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Jeg har høyreklikket - og så blokkert de først- så ser de ikke din status. Og så har jeg slettet. Men jeg vet ikke om de får noen beskjed om det i andre enden. Jeg tror nesten ikke det. Men de lurer vel på hvorfor du ikke kommer online lenger .... :wink:

Skrevet

Den som blir slettet får ikke noen melding nei, så om man blocker også, så får man ikke noen melding senere, men den andre personen kan se deg selv om du selv har slettet h*n's adresse på din egen liste. Du har en gang sakt at det er ok at den personen har navnet på sin liste. Det greieste er derfor å slette og blocke. Det må man jo nesten vurdere, hvorfor en sletter en person fra lista si....

Ingvild

Skrevet

Når du sletter får du samtidig spørsmål om du også vil blokkere kontakten, i hvert fall i MSN 6.1, mener jeg har fått det i tidligere versjoner også.

Skrevet

Når de likevel kan se deg på sin liste om man ikke blokkerer så har det jo ikke noe for seg å bare slette de. Derfor så er det sikkert lurt å blokkere samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...