Vildevesten Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Er det noen som vet om selkspaslokaler i Oslo som egener seg for rundt 45 mennesker? Det må også være muligheter for medbragt alkohol.
Vildevesten Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. oktober 2011 Er det noen som vet om selkspaslokaler i Oslo som egener seg for rundt 45 mennesker? Det må også være muligheter for medbragt alkohol. *Selskapslokaler
Kontormus Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Et lokale jeg har lagt min elsk på, men har ikke sett det live. Utfra infoen er det tillatt med medbrakt av det meste. VILLA LILLEBORG
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 http://www.bydel-bjerke.oslo.kommune.no/kultur_fritid_og_narmiljo/arvoll_gard_kultur_og_aktivitetssenter/utleie/
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Hauger Gård i Maridalen. Er i en lavvo, men det gir bare rom for en sabla god fest Også Sander Gård i Maridalen. Der er det på en låve og litt "penere" lokaler. Jeg er godt kjent med begge (både pga jobb og fest) men har en liten knapp på Hauger her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå