tuji Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Vi flytter snart inn i ny leilighet, og jeg har lovet datteren min at hun skal få seng med gjesteseng under. Men det skulle vise seg å være vanskelig å finne. Den eneste jeg har sporet opp så langt, er Odda fra Ikea, og den synes jeg ikke er noe fin. Noen som har tips om hvor jeg kan finne en slik seng?
tuji Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2011 Å? Fant ikke noe på nettsiden, men kanskje de har mer i butikken. Takk for tips, sjekker det ut!
Vendie Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Fant sengen på nettsiden, den heter Roomate. Skuffen kjøpes utenom for rundt en tusenlapp.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Hvorfor ikke kjøpe denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315/ Den er jo veldig fin, fått lavere pris og er praktisk med tanke på overnattingsbesøk. 1
Vienn Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Har i bestilling på Bohus en kalt Friends seng med skuff under. Hvit. 90 x 205,5. Etter å ha kikket mye rundt, falt jeg for denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå