Gjest linneawarp Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Finnes de i Danmark, Tyskland, Sverige osv? Eller finnes det en link som man kan bestille uten å betale toll p.g.a under 200 kr?
Honesty Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Liz Earle har vel ingen rensemelk, men en rensebalm som masseres inn på tørr hud, og fjernes med våt, varm klut. Det er denne. Fås i ulike størrelser, men jeg anbefaler å først teste den lille startpakken med 50 ml rens og kluter. Du bestiller rett fra nettsiden, og portoen er helt grei, og prisene er også humane, så du trenger ikke tenke på evt. momspåslag dersom du bare skal kjøpe rens. Jeg bruker rensen mer eller mindre fast, og elsker den. 1
Chocoholic Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Som Honesty sier så er den veldig grei å bestille på nett. Jeg har brukt denne fast i 3 år og er helt frelst :-) Eneste negative er at jeg bruker en del mengde, og standardpumpen er tom i løpet av 3-4 uker...Du får også kjøpt den i England (John Lewis, Bentall center ++ department stores), men det er like greit å kjøpe på nett hvis du kjøper prøven eller 100 ml pumpa med kluter. Personlig bruker jeg 200 ml tuben fordi jeg som sagt går tom raskere og det er lettere å kontrollere mengde i tube.
Honesty Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Det dumme er at tuben kommer på akkurat over 200 kroner. Jeg tror jeg hadde 100 ml-størrelsen i to måneder sist jeg kjøpte, da jeg brukte den nesten utelukkende. Jeg bruker 1-2 pumpetrykk for hver rens, og bruker den kun om kvelden.
Chocoholic Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 hmm...kanskje jeg tar i litt for hardt eller noe jeg brukte 1 pump om morgenen og 2 om kvelden (1 for å fjerne sminke, 1 for år rense)... men bra produkt er det uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå