Gå til innhold

69 på one night stand

Fremhevede innlegg

Skrevet

I helgen møtte jeg ei dame på byen som jeg ble med hjem. Men da vi gikk inn på soverommet hennes oppdaget jeg at jeg ikke hadde noen kondom. Jeg ble kjempeskuffet, men foreslo å heller knulle henne i rompa. Men hun likte ikke det så godt, så det endte opp med en heftig 69 istedet. Jeg har aldri hatt det med noen jeg kun har "kjent" i et par timer, men det fungerte meget bra og vi ble begge kjempekåte. Jeg avsluttet selvsagt med å fylle munnen hennes med sperm uten å spørre henne, men heldigvis digget hun det :)

Har flere her erfaringer med dette? Kan hvertfall anbefales på det sterkeste dersom man er uheldig og glemmer kondom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde ikke vært en god alternativ løsning for meg uten kondom da kjønnssykdommer ikke merker forskjell på munn og kjønnsorgan.

Kjipt, men sant.

• Liker 15
Skrevet

Basert på ordbruken din og din kunnskap om spredning av kjønnssykdommer så kan jeg ikke forstå at du er eldre enn meg. Kjønnssykdommer bryr seg ikke hvor de kommer inn hen, så lenge de kommer inn et sted.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Analsex, uten kondom, med en fremmed? I 2011? Hjelp! :hakeslepp:

En del sykdommer kan også smitte via oralsex, og 69 er uansett alt for intimt til å dele med fremmede.

Endret av Rayanne
  • Liker 3
Skrevet

Du vet vel at man kan få klamydia i halsen også? Men det hørtes uansett ut som du hadde en bra opplevelse, får bare håpe dere begge er rene :)

Personlig ville jeg aldri ha hatt verken analsex eller oralsex med noen jeg nettopp hadde møtt, det blir for intimt :P

• Liker 4
Skrevet

Er fullstendig klar over at kjønnsykdommer også kan smitte oralt. MEN, av og til må man bare kjøre på, og dette var en av de gangene.

Hun var rett og slett for fin til å takke nei til, og dersom jeg ender opp med klamydia er det faktisk verdt det (denne gangen) :)

Hadde jeg vist et bilde av henne, er jeg sikker på at de fleste gutter ville gjort det samme som jeg gjorde, hvertfall etter en fuktig bytur (som viste seg å bli enda fuktigere hvis dere skjønner!)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Er fullstendig klar over at kjønnsykdommer også kan smitte oralt. MEN, av og til må man bare kjøre på, og dette var en av de gangene.

Hun var rett og slett for fin til å takke nei til, og dersom jeg ender opp med klamydia er det faktisk verdt det (denne gangen) :)

Hadde jeg vist et bilde av henne, er jeg sikker på at de fleste gutter ville gjort det samme som jeg gjorde, hvertfall etter en fuktig bytur (som viste seg å bli enda fuktigere hvis dere skjønner!)

Aaaaa, da så. Da er det greit. Kunne du ikke sagt med en gang at hun var grisefin, vi trodde hun var en øgle vi skjønner du :)

Kjør på Fuckie, litt klamydia er bare morro :ironi:

• Liker 9
Skrevet

Håper du tester deg før du møter neste dame som er så fin at man bare må da... :roll:

Sånn av nysgjerrighet, var hun så fin at hiv hadde vært verdt det, det også? Det er jo bare å gå på medisiner resten av livet, så tut og kjør, lixom.

Skrevet

Håper du tester deg før du møter neste dame som er så fin at man bare må da... :roll:

Sånn av nysgjerrighet, var hun så fin at hiv hadde vært verdt det, det også? Det er jo bare å gå på medisiner resten av livet, så tut og kjør, lixom.

Selvsagt ikke, sannsynligheten for det er veldig liten uansett, så det tenkte jeg ikke på en gang. Og hun kom nettopp ut av et langt forhold, så hun har ikke ligget med annet en én person de siste årene.

Og ja, jeg tester meg regelmessig :)

Fikk mld av henne i dag, så da blir det mer fitteslikking i kveld!

Skrevet

Selvsagt ikke, sannsynligheten for det er veldig liten uansett, så det tenkte jeg ikke på en gang. Og hun kom nettopp ut av et langt forhold, så hun har ikke ligget med annet en én person de siste årene.

Og ja, jeg tester meg regelmessig :)

Fikk mld av henne i dag, så da blir det mer fitteslikking i kveld!

Fint det, men denne ene personen hun har hatt sex med kan ha vært smittebærer uten å vite det.

Litt som ei jeg kjenner som ble gravid med en pulevenn(nå kjærester, men ikke da, han visste ikke at han var smittebærer).

Regnestykket alt i alt er to stykk folk med klamydia, med en stykk baby og muligens nybakt mamma med kreft grunnet celleforandringer som muligens kommer av klamydiaen(det får man jo aldri vite).

Jepp. Lykke til med fitteslikkingen. Måtte klamydia, hiv og gudene vet ikke hva glimre med sitt fravær.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Så lenge man dusjer først, kan man gjøre mye rart på et ONS! :lur:

Selv hater jeg kondom, og velger heller å kun holde det til onanering kontra sex med kondom. Har testet meg for alt som testes kan, og aldri hatt noe. Tror jeg bare er immun :D

• 3 uker senere...
Gjest Awzm me
Skrevet

Nei, det hadde ikke vært en god alternativ løsning for meg uten kondom da kjønnssykdommer ikke merker forskjell på munn og kjønnsorgan.

Kjipt, men sant.

Gjelder dette de fleste typer kjønnsykdommer? Syfilis og klamydia også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...