Gå til innhold

Jeg er singel, men koser meg for det ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg legger meg om kvelden, liker jeg å legge meg i en ren seng. Noen ganer har jeg dusjet rett før jeg legger meg, og nettopp skiftet på sengen - DET er deilig det! :jepp:

Når jeg har lagt meg, ligger jeg å leser med nattbordslampen på. Koser meg stort! Vinduet har jeg alltig på gløtt, da jeg liker å ha det kjølig om natten. Sover bedre da.

Ofte kjenner jeg at jeg blir veldig kåt, og da kose jeg meg med meg selv. Bruker bare hånda, men det holder det. Akkruat DA skulle jeg ønske jeg hadde noen der som lå tett inntil meg ... :sjenert:

Men jeg klarer brasene selv, og sovner godt etterpå :gjeiper:

Om morgenen, om jeg har tid, tar jeg meg gjerne en runde med meg selv da også. Så er det inn på badet før jeg inntar frokost.

Dagen går som dager går for folk flest.

Det er på kvelden og natten man kjenner at man savner noen.

Det hender at jeg blir kåt midt på dagen også, eller på et annet rart tidpunkt når jeg ikke har lagt meg for natten.

Jeg er veldig glad i høyrehånda mi, for å si det sånn! :nigo:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det du egentlig sier er altså at du er klar for å få barn?

Selv lever jeg minimalistisk som singel. Som har sine fordeler og sine ulemper. Som alt annet.

Tror egentlig at livsstilen er den største forskjellen på singellivet og livet i forhold med andre. Men det har helt sikkert noe med alderen å gjøre også.

Skrevet

Selv lever jeg minimalistisk som singel. Som har sine fordeler og sine ulemper. Som alt annet.

Tror egentlig at livsstilen er den største forskjellen på singellivet og livet i forhold med andre. Men det har helt sikkert noe med alderen å gjøre også.

Hvordan tolket du det ut av det TS har skrevet??

Skrevet

Hovedpoenget var åpenbart å fortelle hvor kåt hun er.

Og hvorfor blir man egentlig kåt, tror du?

Skrevet

Hovedpoenget var åpenbart å fortelle hvor kåt hun er.

Og hvorfor blir man egentlig kåt, tror du?

Jeg har ikke lyst på barn selv om jeg blir kåt og har lyst på SEX. SEX, ikke barn. Du vet det at mennesker (og delfinene) er de eneste som har sex for NYTELSE. Altså, ikke forplantning. Tror du må få hodet ditt ut av middelalderen og inn i 2011!

Skrevet

Jeg har ikke lyst på barn selv om jeg blir kåt og har lyst på SEX. SEX, ikke barn. Du vet det at mennesker (og delfinene) er de eneste som har sex for NYTELSE. Altså, ikke forplantning. Tror du må få hodet ditt ut av middelalderen og inn i 2011!

Du må gjerne innbille deg hva du vil, men den virkelige motivasjonen som ligger bak er uansett instinktet og behovet for å forplante seg ;)

Skrevet

Hvorfor lever du minimalistisk? Jg er motsatt, jeg lager god mat, handler mye til meg selv og koser meg. Tenker at jeg fortjener å unne meg ting, ettersom jeg er singel. Urasjonell tankegang, ser det nå.

Skrevet

Hvorfor lever du minimalistisk? Jg er motsatt, jeg lager god mat, handler mye til meg selv og koser meg. Tenker at jeg fortjener å unne meg ting, ettersom jeg er singel. Urasjonell tankegang, ser det nå.

Jeg lager/kjøper den maten jeg vil ha. Og det er selvfølgelig god mat.

Men ellers lever jeg minimalistisk fordi det er lettvint og fordi jeg ikke har noen større motivasjon alene. Har stort sett det jeg trenger. Og da gidder jeg ikke å handle nytt. Jeg er et ekte mannfolk :smoke:

Skrevet

Du må gjerne innbille deg hva du vil, men den virkelige motivasjonen som ligger bak er uansett instinktet og behovet for å forplante seg ;)

Glemte at du vet jo best-som alltid. Så hva er grunnen til at homofile har sex?

Syns TS kan kose seg så mye hun vil, unne seg alt hun måtte ha lyst på. Man må ta vare på seg selv om man er singel eller ikke ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg storkoser meg med singellivet.

Fra jeg var 18 til jeg var 24-25 var jeg i ett langvarig og flere kortvarige forhold, men følte meg på en måte litt for låst. Så tok et standpunkt om å være singel i ett år, mest for å se hvordan det var. Nå 15 år senere er jeg stortrives jeg fortsatt med singellivet, og er usikker på om jeg vil ha den noen annen måte.

Elsker friheten til å gjøre akkurat hva som faller meg inn. Det være seg å reise, bruke penger på gadgets, sitte hjemme i sofaen med beina på bordet, ivrig sjekking på byen, osv.

Som deg TS så melder savnet av sex seg, og da finner jeg meg ei søt jente på byen. Har i perioder også hatt ei fast "venninne med fordeler", til felles nytelse.

Som det meste annet her i livet er det fordeler og bakdeler. Men for meg er fordelene større enn bakdelen.

Elsker singellivet! :klemmer:

Skrevet

Unn deg alt du måtte ha lyst på, bruk tid og penger på deg selv :jepp: Det vikitgste er jo at du trives og har det bra, levde akkurat som deg når jeg var singel ;)

Skrevet

Haha, HVA? :skratte:

Hvorfor tror du jeg vil ha barn? Bare fordi jeg er kåt? :gjeiper:

Det eneste jeg vil ha er nærhet iblandt :lur:

og kanskje noen å dele ting med... :sukk:

Hva mener du med minimalistisk? Koser du deg aldri?

Jeg syns det er viktig å kose seg og ha gleder i hverdagen selv om man er singel. Jeg kan godt finne på å gå på kino alene med godteposen min, eller ta et deilig bad mens jeg tenner masse lys rundt meg og hører på rolig musikk, (og gjett hva jeg kan finne på da).

Eller jeg går på en fjelltur eller tur i marka og bare kose meg i høstværet - det er balsam for sjelen!

Så har jeg mange hobbyer og interesser som gleder meg.

Hmm ... skulle likt å møtt deg, Steinar40+

Gjest Marregutt
Skrevet

Når jeg legger meg om kvelden, liker jeg å legge meg i en ren seng. Noen ganer har jeg dusjet rett før jeg legger meg, og nettopp skiftet på sengen - DET er deilig det! :jepp:

Når jeg har lagt meg, ligger jeg å leser med nattbordslampen på. Koser meg stort! Vinduet har jeg alltig på gløtt, da jeg liker å ha det kjølig om natten. Sover bedre da.

Ofte kjenner jeg at jeg blir veldig kåt, og da kose jeg meg med meg selv. Bruker bare hånda, men det holder det. Akkruat DA skulle jeg ønske jeg hadde noen der som lå tett inntil meg ... :sjenert:

Men jeg klarer brasene selv, og sovner godt etterpå :gjeiper:

Om morgenen, om jeg har tid, tar jeg meg gjerne en runde med meg selv da også. Så er det inn på badet før jeg inntar frokost.

Dagen går som dager går for folk flest.

Det er på kvelden og natten man kjenner at man savner noen.

Det hender at jeg blir kåt midt på dagen også, eller på et annet rart tidpunkt når jeg ikke har lagt meg for natten.

Jeg er veldig glad i høyrehånda mi, for å si det sånn! :nigo:

Venstrehånda mi her! Tror høyrehånda di og venstrehånda mi utfyller hverandre

• Liker 2
Skrevet

Glemte at du vet jo best-som alltid. Så hva er grunnen til at homofile har sex?

Fordi de ikke har skjønt poenget.

• Liker 1
Skrevet

Haha, HVA? :skratte:

Hvorfor tror du jeg vil ha barn? Bare fordi jeg er kåt? :gjeiper:

Det eneste jeg vil ha er nærhet iblandt :lur:

og kanskje noen å dele ting med... :sukk:

Hva mener du med minimalistisk? Koser du deg aldri?

Jeg spiste akkurat mørk sjokolade - nammenam! :sikle: hehe

Jeg syns det er viktig å kose seg og ha gleder i hverdagen selv om man er singel. Jeg kan godt finne på å gå på kino alene med godteposen min, eller ta et deilig bad mens jeg tenner masse lys rundt meg og hører på rolig musikk, (og gjett hva jeg kan finne på da).

Eller jeg går på en fjelltur eller tur i marka og bare kose meg i høstværet - det er balsam for sjelen!

Så har jeg mange hobbyer og interesser som gleder meg.

Hmm ... skulle likt å møtt deg, Steinar40+

Ja, skulle jaggu likt å møtt 'AnonymBruker' jeg også :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...