FruN Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Sitter med bordplan, eller...prøver å finne ut av den.. Vi skal ha det ganske enkelt, 3-retters middag, 6 taler, alkoholfritt. Så langt er utkastet (uten tidspunkter) Gjestene setter seg Toastmaster informerer. (Velkommen til bords-sang?) Forrett Brudens far-tale Hovedrett Brudgommens tale Brudens tale Røyke/dopause Og dit har jeg kommet... Har fortsatt igjen brudgommens mor, og begge forloverne. Og en dessert. Kan jeg sette inn brudgommens mor etter brudens far? Eller før desserten? Og rent tradisjonelt skal forloverne tale før brudgommens foreldre? *Tanke* Det er ingenting i veien for å kombinere brudg.mor og takk for maten-tale? Eller? Slik at forloverne kan holde sine taler under desserten? Help me?
Frk. Belle Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Vi hadde ganske korte taler (5 min, maks 10) og hadde følgende kjøreplan som vi synes fungerte veldig fint. Forrett Tale: brudens far Tale: brudgommen Tale: bruden Hovedrett Tale: brudgommens mor Tale: brudens forlover Do/røykepause Tale: brudgommens folover Tale: brudens mor Sang: brudens søster Dessert Takk for maten tale og noen andre (tanter etc.) Kanskje det kan gi deg noen ideer til hovordan du vil løse det.. Endret 18. oktober 2011 av Frk. Belle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå