Penelopen Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #122 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Fikk underskjørtet idag :-D Nå er kjolen perfekt Endret 7. mars 2012 av Penelopen 2
Kontormus Skrevet 7. februar 2012 #125 Skrevet 7. februar 2012 Nyyyyydelig var du!!! Og nå gleder vi oss til brudebilde!!!
Portvinpiken Skrevet 7. februar 2012 #128 Skrevet 7. februar 2012 Hvor er den kjøpt? Var jo veldig flott! :-)
Penelopen Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #129 Skrevet 7. februar 2012 Den er kjøpt på ebay fra en selger som heter tiger.2008. Skreddersydd fra Kina, betalte bare litt over 1000 kr inkl frakt! Jeg er kjempefornøyd, vakreste kjolen jeg noen gang har sett Tusen takk for fine tilbakemeldinger, dere er så gode Skal vel alltids klare å legge ut brudebilde om dere ønsker det :-D 1
Portvinpiken Skrevet 7. februar 2012 #130 Skrevet 7. februar 2012 Den er kjøpt på ebay fra en selger som heter tiger.2008. Skreddersydd fra Kina, betalte bare litt over 1000 kr inkl frakt! Jeg er kjempefornøyd, vakreste kjolen jeg noen gang har sett Tusen takk for fine tilbakemeldinger, dere er så gode Skal vel alltids klare å legge ut brudebilde om dere ønsker det :-D Takk for info. Der må jeg inn å ta en titt :-)
Daxi Skrevet 8. februar 2012 #132 Skrevet 8. februar 2012 Takk for info. Der må jeg inn å ta en titt :-) Etter at jeg så bildene på tråden her, bestilte jeg kjole fra samme selger. Får kjolen min i Mars, og selgeren virker ganske seriøs, hyggelig service, svarer raskt og har ikke altfor store problemer med engelsken Selgeren sa også at jeg kan få se bilder av kjolen når den er ferdig før den blir sendt, i tilfelle noe skal forandres osv... P-S: Helt nydelig kjole btw!!!!!! <3
frkflaks Skrevet 8. februar 2012 #133 Skrevet 8. februar 2012 (endret) Kjole nr 6 der er veldig lik på min ) som jeg aldri fikk bruke... skal selges! men neste kjole må nok bli lik på nr 9. herregud å nydelig den var! (altså; kommentar til innlegg nr 49) Endret 8. februar 2012 av frkflaks
montiponti Skrevet 15. februar 2012 #136 Skrevet 15. februar 2012 Haha. jeg deler ikke mine negative tanker så jeg sa ingenting når jeg så det første bildet av kjolen men tenkte "å herremin.." Nå må jeg legge meg flat nå som jeg har sett den på deg og si at DU VERDEN så fin du ble! Lykke til med den store dagen!
Fanteria Skrevet 16. februar 2012 #137 Skrevet 16. februar 2012 For å ikke skape en ny tråd; er det noen som har bestilt fra Store of Dress? Fant såklart en kjole derfra som jeg har veldig lyst på... Men vanskelig når man ikke vet hvordan kvaliteten er. De har ikke samme system som eBay på å sette poeng på selgerne.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #138 Skrevet 18. februar 2012 Ja er jo ikke noe hast så jeg kan vente, men strekker det seg uttover 2-3 mnd så blir det kjedelig og vente når man har andre butikker som leverer helglass kar på 3-4 uker
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #139 Skrevet 29. mars 2012 Hurra!! Der var drømmekjolen i boks! Bestilte fra ebay nå ista, en fantastisk og veldig spesiel kjole. Jeg er veldig spent på hvordan den er irl og om den passer! Hvordan erfaring har dere med å kjøpe brudekjole på ebay? Det står 41-50 dager levering, tar det så lang tid eller er de kjappe? La du ikke ut bilde av en helt annen kjole i "Vis meg din kjole"-tråden?
Penelopen Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #140 Skrevet 18. januar 2013 Hei! Lenge siden jeg opprettet denne tråden, men dere fortjener vel en avslutning likevel. Det ble ikke til at jeg giftet meg i denne kjolen. Det var desverre litt feil på den som jeg ikke klarte å venne meg til. Men jeg fikk hatt en liten "photoshoot" så hvis dere er interessert i bilder av den på meg så skal dere få se! Bare rop ut så skal jeg legge ut noen bilder, men de blir bare værende her i et begrenset tidsrom! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå