Gå til innhold

har bestilt brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns kjolen er nydelig enda! Selv om det sikkert gjør mye og få løftet den med underskjørt. Håper du legger ut bilde når habitten er ferdig. Er så spent! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den ser veldig annerledes ut enn på originalbildet, men det er vel helt vanlig at de gjør det med proff modell og fotograf, lyssetting osv.. Særlig fargene. Synes den ser mer beige/ lysebrun -skjoldet på originalbildet, og ser ut som den er sydd i et helt annet stoff enn din er.

Man ser også på originalbildet at skjørtet på kjolen er veldig stor, så den skal nok være slik. Når du får underskjørtet på tror jeg alt vil falle på plass! :) Gleder meg til neste bilde!

Skrevet

Vet du noe om designer/modell på kjole nr.4?

For den var rå lekker!! :jepp:

Bruk funksjonen på Min lenke der du kan finne andre sider med samme bilde, bare kopier sidens adresse. Jeg fikk opp 28 sider, så kan du gå gjennom dem og finne en som sier hvilken modell det er.

• Liker 1
Skrevet

Bruk funksjonen på Min lenke der du kan finne andre sider med samme bilde, bare kopier sidens adresse. Jeg fikk opp 28 sider, så kan du gå gjennom dem og finne en som sier hvilken modell det er.

WOW :D jeg trodde jeg var geek, men dette var nytt! Takk :)

Skrevet

Ville vært råfin uten blomstene.

Eller om de var mye mindre i størrelse. Og man må virkelig være 2 meter høy for å kunne bære den kjolen.

Skrevet

WOW :D jeg trodde jeg var geek, men dette var nytt! Takk :)

Fant du den?

Skrevet

Min lenke

Fant den selv ;) Det var jeg som limte inn lenken til kjolen på ebay. Glemte å legge ved denne lenken også.

Skrevet

Sånne kjoler veldig kule, men på korte jenter fungerer de litt dårlig fordi kjolen blir delt så mange horisontalt, og det er ikke helt heldig.

Men som sagt, det er en veldig kul kjole^_^

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har forøvrig bestilt denne: blonder.jpg

Den produserers i Kina og kommer sikkert til å være i Norge en gang til neste år, så jeg driver enda å leter etter en kjole i norske butikker.

Fiiin! <3

Har du fått kjolen? Hvordan var den? Og hvor kjøpte du den hen? Er på utkikk etter en rimelig brudekjole selv, men eBay skremmer meg litt, har kjøpt masse der, men brudekjolen har STOR fallhøyde...

Skrevet

Fiiin! <3

Har du fått kjolen? Hvordan var den? Og hvor kjøpte du den hen? Er på utkikk etter en rimelig brudekjole selv, men eBay skremmer meg litt, har kjøpt masse der, men brudekjolen har STOR fallhøyde...

Jeg forventer at den blir levert idag faktisk... Jeg kjøpte den hos DHgate.com.

Skrevet

Hold oss oppdaterte da! :) Og legg gjerne ut bilde :D

Skrevet

Hold oss oppdaterte da! :) Og legg gjerne ut bilde :D

Nå har tollen gjort sitt og ny leveringsdato er idag, men jeg jo på jobb, så det er ikke sikkert jeg har den før i morgen. Men skal se om jeg får lagt ut bilde^_^

Skrevet

Nå har tollen gjort sitt og ny leveringsdato er idag, men jeg jo på jobb, så det er ikke sikkert jeg har den før i morgen. Men skal se om jeg får lagt ut bilde^_^

Blir gøy å se!

Skrevet

:tommel:

UPS har lovet levering hele uka, men igår kom siste oppdatering klokken 13:00: Oslo, Norway 26.01.2012 15:00 Avreiseskanning

Sendte dem en e-post idag tidlig, om det ikke har kommet til Bergen enda den ble sendt fra Oslo igår klokken 15:00 så lurer jeg litt på om de bruker båt... Eller Turlaget til å frakte ting fra Oslo til Bergen...

Skal ikke si noe om kjolemakeren enda, men UPS har vist seg å være ganske udugelig. Om noen andre velger å bestille fra utlandet, så spander de ekstra kronene og få DHL eller noen andre til frakte.

Skrevet (endret)

Jeg synes kjolen din van fantastisk bra lagt! utenom at noen ikke liker fasongen og fargen osv. er den utrolig bra sydd! for den prisen. Den er vanskelig å lage men de som har laget den har gjort en utrolig bra jobb! Kinakjoler pleier ikke alltid å se like bra ut. Har allerede sendt mld til selgeren, skal ha kjolen min sydd der! :D

Gratulerer med den fine kjolen btw!

Endret av Natalie_M
Skrevet

Blir gøy å se!

Da kom endelig UPS og leverte den på jobb. Skal jobbe overtid ikveld, så jeg får ikke prøvd den før ikveld. Skal bli sås pennende å se!

Har åpnet litt på pakken (kunne ikke dy meg) og fargen og stoffet ser hvertfall helt korrekt ut...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...