Gå til innhold

har bestilt brudekjole

Fremhevede innlegg

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Det beste er vel at den sitter perfekt og de fleste vil vel det på den perfekte dagen?:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er vel at den sitter perfekt og de fleste vil vel det på den perfekte dagen?:)

Enig, men jeg tenker allikevel at det er enklere å sy den litt inn enn ut :)

Skrevet

Her er den! Dårlig bilde.. Prøvde den igjen idag, mamma hjalp meg snøre igjen bedre enn i går. Den er enda littegrann stor, men det gjør ingenting! Med et underskjørt så blir den super! Den var enda finere idag enn i går :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Åh, så fint den passer, Penelopen! :klemmer:

Skrevet

Nå gleder jeg meg enda mer til å gifte meg! :rodmer:

Skrevet

Den var MYE finere på det bildet der du har den på, enn på det bildet du viste først! :hjertesmil: Du kommer til å bli en nydelig brud!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er den! Dårlig bilde.. Prøvde den igjen idag, mamma hjalp meg snøre igjen bedre enn i går. Den er enda littegrann stor, men det gjør ingenting! Med et underskjørt så blir den super! Den var enda finere idag enn i går :rodmer:

Oh my.. :overrasket:

Jeg tror du må legge ut et nytt bilde når du har fått på det underskjørtet. For den skal da vel ikke være slik? Beklager altså, men det der var ikke pent.

• Liker 5
Skrevet

Syntes den var veldig fin jeg! Skjønner jo hva anonym mener med underskjørt, men tror den blir kjempefin med ett underskjørt på :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjempeflott! Underskjørt er et must, det brukte jeg også selv på en mye smalere modell - det løftet (no pun intended) kjolen til nye høyder :)

Jeg krysser fingrene for at noen av brudene jeg skal fotografere i år er like gutsy som deg, for du kommer til å se fantastisk ut på bryllupsdagen din!

Skrevet

Synes det der blir virkelig stilig^_^ Og enda mer stilig med skikkelig underskjørt;)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for fantastiske tilbakemeldinger :hjerte:

Gjest redstar
Skrevet

Kjolen min

Her er den! Hva syns dere? :)

Gratulerer som kommende brud og gratulerer med brudekjolen!:)

Helt ærlig så synes jeg ikke kjolen var fin i det hele tatt... Unnskyld men:/ Blomstene var aaaaalt for mye(i tillegg til alt det andre)og fargen var helt.. jah, grusom:/ (Så både bilde på ebay og på deg...)

Men igjen: Gratulerer, lykke til og jeg håper du får en fantastisk dag!

• Liker 2
Skrevet

Når håper jeg de sender min snart...

Gjest Bobler
Skrevet

Kjempefin kjole som satt kjempefint på deg!

Din kommende mann kommer nok til å få hakaslep! :hjerte::hakeslepp::hjerte:

Skrevet

For pompøs og ikke veldig vakker, etter min smak :sjenert:

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Den hadde blitt mye finere med underskjørt og trangere topp.

Men lykke til på den store dagen! :)

• Liker 1
Skrevet

Nydelig jo, Penelopen!! :smilbla:

Skrevet

Toppen skal sys litt inn og underskjørt er snart på tur i posten :-)

Tenkte jeg skulle legge ut et til bilde når eg får det og kanskje med ansiktet og, da får man kanskje litt bedre inntrykk av den? Jeg vet hvertfall at jeg sliter med å se på klær hvis jeg ikke ser ansiktet på personen som har det på seg..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...