Gå til innhold

har bestilt brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal ha til, tror det blir lettere å finne ut når jeg har kjolen i hendene!

Men en slik voldsom kjole bør man ha minst mulig til

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste pakker fra ebay fraktes med båt, og det er derfor det tar så lang tid. Det gjør de fordi dette er den letteste og billigste måten og få varene hit på, og selgerene på ebay er veldig obs på hva det beste alternativet for kunden er.

Kjempekult at du har bestilt fra Ebay, bestiller mye derfra selv og er storfornøyd! fine varer for billig penge.

• 3 uker senere...
Skrevet

Lenge siden det har kommet noe nytt fra den tråden her. Men jeg er fortsatt nysgjerrig på hvordan kjolen ser ut på! Har du fått den ennå TS? Og isåfall er den like fin som på bildet? :popcorn:

Skrevet

Har ikke fått den enda!:-(

Skrevet

Har ikke fått den enda!:-(

En bekjent bestilte engang noe nips fra USA og pakken ble sendt nesten hele jorden rundt og det gikk over en måned fra den var sendt til han mottok den.

Kjolen skal vel gjerne sys i Kina før den blir sendt på eselrygg over Ural for å spare penger;)

Skrevet

Jeg har forøvrig bestilt denne: blonder.jpg

Den produserers i Kina og kommer sikkert til å være i Norge en gang til neste år, så jeg driver enda å leter etter en kjole i norske butikker.

Skrevet

Jeg har forøvrig bestilt denne: blonder.jpg

Den produserers i Kina og kommer sikkert til å være i Norge en gang til neste år, så jeg driver enda å leter etter en kjole i norske butikker.

Den var fantastisk nydelig! :hjerter:

Skrevet

Den var fantastisk nydelig! :hjerter:

Jeg prøvde en lignende kjole i en butikk og den var ganske pen på^_^ Om den ikke passer eller noe annet er galt, så har jeg bare brukt 850,- med frakt.

Skrevet

Nå er kjolen på tur! :-D

Skrevet

Det er kjempe bra^_^ Min bør sendes i morgen, ellers bryter de tidsgarantien. Men så lenge kjolen er bra så må de gjerne drøye ett par uker;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Faen! unnskyld banningen. Kjolen kom idag, kl 12.42 sto postmannen utenfor døra og ringte på, men jeg var ikke hjemme! Den er nå levert til nærmeste postkontor som ikke har åpent før 2. Januar. Tenk, jeg kunne hatt kjolen her idag, men jeg brukte alt for lang tid i byen idag! :kjefte:

Jaja, bilde kommer 2. januar da!

Skrevet

Spennende :) håper den svarer til forventningene! Syntes den var flott og spesiell :) Holdt på å bestille meg en som var veldig lik i snittet, men i ensfarget ivory med blonder nederst. Men plutselig gikk man fra forlovet til singel.. :o

Masse lykke til med kjolen!

Skrevet

Gleder meg til å se bilde! Har du fått hentet kjolen?

• Liker 1
Skrevet

Kjolen er hentet og prøvd! Ei venninne har tatt bilde, men ikke klart å fått send de på mail enda!

Jeg er ikke helt fornøyd, den er litt for stor. Og, jeg har ikke underskjørt så det blir litt feil. Jeg glemte å bestille :sjenert:

Skrevet

Bedre at den er hakket for stor enn hakket for liten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...