Penelopen Skrevet 8. november 2011 Forfatter #41 Skrevet 8. november 2011 (endret) Ja, jeg skal legge ut et bilde av meg med kjolen på når den kommer Endret 8. november 2011 av Penelopen
lillemy13 Skrevet 13. november 2011 #42 Skrevet 13. november 2011 Ja, det blir spennende å se hvordan den er i virkeligheten, om kvaliteten er god osv. Den var så billig at jeg fant ut at jeg bare måtte ta sjansen. :-) DEn er sikkert litt flat osv etter frakt, men det ordner man vel med damp?
Amens Skrevet 15. november 2011 #43 Skrevet 15. november 2011 Jeg vurderer litt å bestille en fra nett jeg og og heller kjøpe en dyr om den ikke passer eller er stygg.... Kjoler i Norge er dyrt, prøvde en som ligner litt som kosta 20k... Men butikken hadde fantatisk service^_^
Fanta Exotic Skrevet 15. november 2011 #44 Skrevet 15. november 2011 Siden du spør, så skal jeg svare. Jeg syns den var veldig voldsom, og ser veldig misfarget ut i fargen
Penelopen Skrevet 15. november 2011 Forfatter #45 Skrevet 15. november 2011 Helt greit med "negative" svar også :-) Det er en voldsom kjole, det er derfor jeg liker den :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #46 Skrevet 16. november 2011 Jeg synes den var utrolig kul! Håper du er heldig med den, og at den sitter som et skudd! Jeg er fotograf og må innrømme at jeg hadde digget det om flere bruder hadde vært litt tøffere, det er ikke noe galt i den enkle,stroppeløse kjolen for all del - men det blir fort sånn at den ene bruden er den andre lik. Gleder meg til å se bilde når den kommer
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #47 Skrevet 16. november 2011 Jeg synes den var utrolig kul! Håper du er heldig med den, og at den sitter som et skudd! Jeg er fotograf og må innrømme at jeg hadde digget det om flere bruder hadde vært litt tøffere, det er ikke noe galt i den enkle,stroppeløse kjolen for all del - men det blir fort sånn at den ene bruden er den andre lik. Gleder meg til å se bilde når den kommer Har kanskje noe med smaksak å gjøre? Er ikke alle som vil se ut som en bløtkake.
Kontormus Skrevet 17. november 2011 #48 Skrevet 17. november 2011 Har kanskje noe med smaksak å gjøre? Er ikke alle som vil se ut som en bløtkake. Det har så absolutt noe med smak og gjøre! Men å si at man ser ut som en bløtkake er feil. Forstår veldig godt en fotografs synspunkt om at kjolen er spennende. Hadde ingen turt og velge noe annet, kunne man jo bare kopiere bildene til hverandre og bytte ut ansiktene.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #49 Skrevet 18. november 2011 Har kanskje noe med smaksak å gjøre? Er ikke alle som vil se ut som en bløtkake. Så du mener man må velge en stroppeløs prinsessekjole ellers ser man ut som en bløtkake? Det er da haugevis med muligheter for dem som vil: Kjole 1 Kjole 2 Kjole 3 Kjole 4 Kjole 5 Kjole 6 Kjole 7 Kjole 8 Kjole 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #50 Skrevet 18. november 2011 Det har så absolutt noe med smak og gjøre! Men å si at man ser ut som en bløtkake er feil. Forstår veldig godt en fotografs synspunkt om at kjolen er spennende. Hadde ingen turt og velge noe annet, kunne man jo bare kopiere bildene til hverandre og bytte ut ansiktene. Ja man ser ut som en bløtkake
Sazu Skrevet 18. november 2011 #51 Skrevet 18. november 2011 Så du mener man må velge en stroppeløs prinsessekjole ellers ser man ut som en bløtkake? Det er da haugevis med muligheter for dem som vil: Kjole 1 Kjole 2 Kjole 3 Kjole 4 Kjole 5 Kjole 6 Kjole 7 Kjole 8 Kjole 9 Syns kjole nr 4 og 7 (bare i hvitt i stedet) var utrolig vakre! 1
Kontormus Skrevet 18. november 2011 #52 Skrevet 18. november 2011 Ja man ser ut som en bløtkake I så fall, så kan det være fint!
Gjest Wanted Skrevet 19. november 2011 #53 Skrevet 19. november 2011 Syns kjole nr 4 og 7 (bare i hvitt i stedet) var utrolig vakre! Jeg synes nr 6 var finest 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #54 Skrevet 19. november 2011 Så du mener man må velge en stroppeløs prinsessekjole ellers ser man ut som en bløtkake? Det er da haugevis med muligheter for dem som vil: Kjole 1 Kjole 2 Kjole 3 Kjole 4 Kjole 5 Kjole 6 Kjole 7 Kjole 8 Kjole 9 Jeg likte kjole 3 og kjole 9 best
Almarea Skrevet 19. november 2011 #55 Skrevet 19. november 2011 Syntes kjolen var kjempekul, og jeg synes det er artig når noen velger noe utenom den "standard" hvite stroppeløse. Synes de er alt for like, og veldig upersonlige. Det blir spennende å se hvordan kjolen er når den kommer frem, men hva tenker du angående tilbehør? Slør/tiara/smykker?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #56 Skrevet 23. november 2011 Så du mener man må velge en stroppeløs prinsessekjole ellers ser man ut som en bløtkake? Det er da haugevis med muligheter for dem som vil: Kjole 1 Kjole 2 Kjole 3 Kjole 4 Kjole 5 Kjole 6 Kjole 7 Kjole 8 Kjole 9 Jeg må bare føye på enda en på listen: Kjole 10
CoffeeCup Skrevet 23. november 2011 #58 Skrevet 23. november 2011 WOW! Elsket kjolen! Håper den er like fin når du får den
HopelessFear Skrevet 23. november 2011 #59 Skrevet 23. november 2011 Syns kjolen var nydelig. Kunne fint hatt noe sånt selv.
Penelopen Skrevet 23. november 2011 Forfatter #60 Skrevet 23. november 2011 Syntes kjolen var kjempekul, og jeg synes det er artig når noen velger noe utenom den "standard" hvite stroppeløse. Synes de er alt for like, og veldig upersonlige. Det blir spennende å se hvordan kjolen er når den kommer frem, men hva tenker du angående tilbehør? Slør/tiara/smykker? Jeg aner ikke hva jeg skal ha til, tror det blir lettere å finne ut når jeg har kjolen i hendene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå