Gå til innhold

har bestilt brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

du er så koselig du.

Hvorfor kan man ikke få si meningen sin når TS spør om det?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

du er så koselig du.

Du spurte hva vi syntes om kjolen, jeg ga deg et ærlig svar.

• Liker 3
Skrevet

Jeg likte den! :) Til den settingen vil den matche perfekt! Også på en frieser da.... :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Ville vært råfin uten blomstene.

• Liker 3
Skrevet

Kjole med personlighet!! Jeg elsker den!!!

Skrevet

Jeg synes den var kjempelekker! Helt spesiell.

Selv er jeg mye enklere i stilen, men det betyr jo ikke man man kan synes noe annet er fint også.

:)

Skrevet

Gleder meg til den kommer, de sa den skulle være framme før jul :biggrin:

Vakre kjolen min :rodmer:

Skrevet

Siden du spør hva man synes.. Synes ikke den var spesielt fin og jeg ville aldri gifta meg i den.

Men DU synes den er fin og DU skal gifte deg i den, så håper du blir fornøyd når den ankommer og at den passer.

:)

• Liker 1
Skrevet

Her er den! Hva syns dere? :)

Etter min smak var den bare aaaltfor mye! Men hvis det er din drømmekjole, er jo det det som teller :)

Skrevet

Syntes blomstene var grusomme. Ellers var resten av kjolen fin.

• Liker 1
Skrevet

Ikke helt min stil, men er moro å se at noen velger noe utenom det vanlige :) Er spent på hvordan det faktiske produktet blir da, håper vi får se bilde når du har fått den :)

Skrevet

Når dere bestiller, hvem tar mål av kroppen deres? Går dere ut i fra standard str da? Når man kan velge mellom str, (6, 8, 10 +) hvordan vet man om dette er snakk om UK eller US str? :)

Skrevet

Når dere bestiller, hvem tar mål av kroppen deres? Går dere ut i fra standard str da? Når man kan velge mellom str, (6, 8, 10 +) hvordan vet man om dette er snakk om UK eller US str? :)

Jeg bestilte nettopp en kjole til lillesøsteren min, hun er 11 år så ikke brudekjole ;)

Da tok jeg mål i henhold til "måleguiden" som stod oppført. Det pleier som regel å stå om det er uk eller us str. (er selgeren fra usa så er str. som regel us osv.), hvis ikke kan en jo bare spørre selgeren ;)

Skrevet

Jeg syns den var på grensen til barokk, noe pompøs og bløtkakeaktig :)

Skrevet

Ikke min smak eller stil i det hele tatt, men hva jeg mener er jo ikke viktig. Det viktigste er at den passer til deg og at du liker den! Og godt mulig jeg hadde likt den på deg.

Jeg hadde dog vært litt skeptisk til hvordan kjolen du mottar ser ut. På bildet ser det ut som en kjole med mye stoff, mange detaljer og mye arbeid, og jeg tenker nok at kjolen du mottar kan avvike en del fra bildet...

Skrevet

Ja, det blir spennende å se hvordan den er i virkeligheten, om kvaliteten er god osv.

Den var så billig at jeg fant ut at jeg bare måtte ta sjansen. :-)

Skrevet

Krysser fingrene for at det blir bra! Jeg håper at du oppdaterer oss, og gjerne legger ut bilde av kjolen når den kommer :)

Skrevet

Så spennende! Synes den var kjempekul! Oppdater oss med bilde når den har kommet frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...