Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Unnskyld? Fuglekasser INN i huset? Hvorfor det? Skal ikke pippen få glede av det? :klo:

Hadde det enda vært de samme folkene som har gjøkur i stua, så hadde jeg kanskje forstått det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett mest fuglebur jeg, sånne gamle "vintage" liksom. Husker hun ene på det der "hjelp, han pusser opp" på tv3 kjøpte ett gammelt fuglebur og hengte masse lekebiler inni det, for å ha til pynt på barnerommet :skratte:

Endret av Momseguri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehe, det var jeg ikke klar over! Fuglehus inne liksom, faktisk. Virker jo litt malplassert å ha det inne i huset, må jo innrømme det!

Så an fyller et sølvfat med ting, og legger et ostelokk over? Hahaha, uff :fnise:

Det kan gå for langt, heldigvis er jeg blitt spart for å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mest fuglebur jeg, sånne gamle "vintage" liksom. Husker hun ene på det der "hjelp, han pusser opp" på tv3 kjøpte et gammelt fuglebur og hengte masse lekebiler inni det, for å ha til pynt på barnerommet :skratte:

Hjelpes, det virker jo helt merkelig! Og disse osteklokkene syntes jeg også hørtes veldig rart ut... Har ikke sett de så jeg kan ikke helt forestille meg det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Du kan også bruke denne her tiø å forklare hva den er til Klokke

Der har de også en haug av de gamle vintage fugleburene også..og en glasskuppel/ostelokk..

Samboer sier fra sidelinjen her at han er glad for at jeg ikke er så ivrig på den trenden akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også bruke denne her tiø å forklare hva den er til Klokke

Aha! Det er en klokke!!

Jeg vurderer å lage ett custom-panser til bilen min, vil ha ett det står C A R på, med uthevede bokstaver.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud, så det er rett og slett en trend med å fortelle hva det er, uansett hvor obvious det er.... Fritt frem for å skrive KVINNE i panna mi!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, disse var skikkelig shabby chic! Ikke noe for meg... Men man vet jo hvor de horer til, da, hjemme...

Hahaha, bra skrivefeil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, bra skrivefeil :fnise:

Haha, uff da! :fnise: Jeg mener absolutt ikke at de som liker bokstaver i heimen er horer! (Unnskyldningen min er at jeg ikke har norsk tastatur!!) Redigerte originalinnlegget så jeg ikke blir jaget av shabby chicks!

Endret av Aranciata
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, så det er rett og slett en trend med å fortelle hva det er, uansett hvor obvious det er.... Fritt frem for å skrive KVINNE i panna mi!!

Jeg vil ha en t-skjorte det står PUPPER over brystet på... :ler:

Endret av Rayanne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk å gå for tatovering så det sitter ordentlig.

Alternative ord kan for eksempel være F R A M, og B A K (i nakken).

For tungnemme legestudenter kan man jo avansere litt, kanskje tatovere inn C A R P U S på håndbaken?

Selv vil jeg tatovere inn en nedoverpekende pil på magen,

over pila skal det stå: T I S S E M A N N

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et gammelt tefat som står i hylla mi i stua pålydende "Drit og dra" Synes den er ganske kul, fant den på epla.no :)

HVOR på Epla da? Vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste bokstavene jeg har hjemme er GOD JUL på kjøkkenet rundt juletider, og det syns jeg må være lov :nisseblunk:

Syns ikke shabby chic er fryktelig stygt, har jo sett værre, men det som irrterer meg grenseløst er dette "Se her - jeg har kjøpt tre skåler til 5 kr per stykk på loppemarked og hvis jeg limer de sammen med glass i mellom så blir det et unikt kakefat, og det tar faktisk bare 3 timer å lage. Det enkle er ofte det beste."

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for denne tråden, driver også aktiv hoderysting over folk som har sånne bokstaver inne. Jeg tenker at de kanskje ikke vet hvor de er? Men på engelsk??! Hva er galt med norsk på puter og i store bokstaver? Hjem, kjære hjem er kanskje for harry og hytteaktig, men home sweet home er mye bedre. Tenker på sangteksten "alt blir sannere og finere på engelsk".. Jeg kan til nød strekke meg til god jul.

For ikke å snakke om de idiotiske engelske sitatene på vegger over alt. Latinsk også, for den del.. Og jeg vil gjerne se den heterofile mannen som innreder slikt. Synes det bærer litt preg av at man overkjører mannens (neppe noe fine, men likevel) innredningspreferanser. Man skal jo ha et felles hjem.

Jeg har et svært sinnsykt familiemedlem, og da han var skikkelig inne i en eller annen psykisk nedtur, merket han hele huset med lapper der det sto sånn som LOFT, STUE, KJØKKEN, SOVEROM osv. Så det assosierer jeg merking av rom inne med. Kanskje disse menneskene forsøker å signalisere at de ikke er friske og trenger litt hjelp :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Syns ikke shabby chic er fryktelig stygt, har jo sett værre, men det som irrterer meg grenseløst er dette "Se her - jeg har kjøpt tre skåler til 5 kr per stykk på loppemarked og hvis jeg limer de sammen med glass i mellom så blir det et unikt kakefat, og det tar faktisk bare 3 timer å lage. Det enkle er ofte det beste."

Åh, de evinnelige etasjefatene av småblomstrete tallerkner med eggeglass mellom! Kjenner jeg får vann på mølla og hjerteflimmer bare av tanken.

Hvor mange av disse fatene blir egentlig brukt, mon tro?

Og hvor stor plass tar de ikke i skapet?

For ikke å snakke om hvor vindskjeve de blir hvis man ikke er supernøyaktig med sentreringen av eggeglass og asjetter når man limer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste bokstavene jeg har hjemme er GOD JUL på kjøkkenet rundt juletider, og det syns jeg må være lov :nisseblunk:

Hjelpes, hahha! Er det ikke bare bedre å kjøpe kakefatet, eller et annet kakefat. Det må da se veldig hjemmelaga ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...