Gå til innhold

Er det greit å trene når man har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jenter:)

Pleier dere å trene når dere har mensen? Og er det farlig å trene når man har mensen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener når jeg har mensen. Det er ikke farlig. Bruk tampong, så blir det ikke noe søl :)

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke farlig å trene da man har mensen. Jeg trener selv da jeg har mensen. Hva tror du toppidrettsutøver gjør da de har mensen? Og er vel normalt at man har gym selv om man har mensen. Håper jeg da ihvertfall. Jeg gikk selv på idrettslinja, og ingen der fikk slippe gym grunnet mensen, heller ikke svømming.

Gjest Setareh
Skrevet

lurer på det samme, siden jeg blør såå mye under menstruasjon. Tror ikke det er farlig egentlig.

Skrevet

Hvis du klarer så hvorfor ikke:) Jeg derimot har så store blødninger at jeg må planlegge mensen til ferier, fordi da kan jeg nesten ikke reise meg opp :P Takk gud for p piller så det kan planlegges.

Skrevet

Det er bare sunt, og ikke farlig i det hele tatt. Det letter til og med plagene.

Jeg klarer ikke de tøffeste øktene i ca 1-2 dager. En lett jogg i en liten time, med tøying etterpå, er helt perfekt.

Skrevet

Farlig?? :skratte: Hva tror du folk gjorde før på gårdene rundt omkring, fikk ligge på sofaen mens resten slet?

• Liker 1
Skrevet

Går helt fint å trene under mensen for meg, men kan ikke trene magemuskler, det er ganske ubehagelig akkurat under den perioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...