Gjest Jullan Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Hei!! Vi har to barn på 5 og 2 år som skal slutte i bhg de har gått i fra de var 1 år. Vi voksne har vært veldig fornøyde med bhg og barna har stortrivdes!!!! Ønsker å gi dem en gave når vi slutter, men synes det er vanskelig å komme på noe..... Er det noen som har noen forslag???? Pleeeeease!!!!
Gjest Consensio Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Er det noe barnehagen trenger kanskje? Noen bøker, ting de kan kle seg ut, en smart greie de kan henge bilder på eller lignende
Gjest Jullan Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Takk!!! Det var gode ideer:-) gjerne flere innspill :-)
Mamma1 Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Kan du sy? Sy erteposer. Ellers så stemmer jeg for forslaget over. Puslespill, bøker, leker Paganinikontrakten
Furstina Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Vi köpte två stora korgar med frukt av olika slag - ett till barnen, och en till fröknarna (där var det också med en chokladask). Barnen fick ananas, vindruvor, bananer, päron, sharonfrukt och annat kul. Det var väldigt uppskattat Ett ting kändes mycket svårare att komma på och mindre personligt.
Gjest læer Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Hei Ja gi noe som alle har glede av. Da er det ingen som blir favorisert. Sjokladeeske og fruktkurv høres ut som gode alternativer. Morsomt å gi frukt til barna også. Blomster er alltid koselig,det kan jo pynte pauserommet. Et personlig takkekort, der du skriver at du har vært fornøyd og slikt.. er gjerne det som varmer aller mest. Pass på å få med det.
Gjest Jullan Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 Tusen takk for gode ideer!!!! Har ikke bestemt meg helt, men nå fikk jeg inspirasjon :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå