Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen anbefalinger ? :D Rimelig og god. Hvordan bruker du? Og hva syns du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen anbefalinger ? :D Rimelig og god. Hvordan bruker du? Og hva syns du?

Bruker den fra billig sminkeserien på H&M.. Den koster 40 kr, er gjennomsiktig og funker til det den skal :P Før brukte jeg dior sin, den kom med farge, å var suveren, men den selges ikke mer :(

Skrevet

Jeg bruker denne, Brow & Lash Gel fra The Body Shop. Har riktignok aldri prøvd en annen, men jeg er veldig fornøyd med denne. Forholdsvis billig, varer en god stund, holder hele dagen.

Skrevet

Syns både den fra MAC og den fra H&M er gode, bare H&M er billigere og det er jo bare supert ;)

Skrevet

Bruker litt hårspray på en tannbørste, jeg :jepp:

Skrevet

Jeg bruker gosh sin brow gel, gjennomsiktig og sitter godt, eller depend sin brow wax, også gjennomsiktig. Må innrømme at siste brukes mest, den er lettere å jobbe med siden den er i blyantform og har ett sinnsykt godt hold som sitter hele dagen og "låser inne" øyenbreynsfargen så også den sitter som støpt. Must have i Bergensregnet ;)

Skrevet

Vil også stemme på MAC sin. Har rett nok ikkje prøvd andre, men eg er veldig nøgd med den. Ser bra ut sjølv etter trening og turar i regnet. Har nesten blitt litt avhenging av den og brynfarge, det er utruleg kor stor skilnad velstelte bryn kan gjere!

Skrevet

Har vært i flere parfymerier, bl.a. på HM, og dem har ikke øyenbrynsgele. Hvor kan jeg få tak i dette på nettet?

Skrevet

Har vært i flere parfymerier, bl.a. på HM, og dem har ikke øyenbrynsgele. Hvor kan jeg få tak i dette på nettet?

Rart, så du i den billig sminken til H&M? Bruker å henge atme øyenbrynsblyanter. Jeg har hvertfall kjøpt den på flere steder i hele landet, og alle har hatt den. Den holder forresten og gjennom regn, og sitter hele dagen som de andre skriver over her. Tenkte ikke på å nevne det :P

Skrevet

Bruker litt hårspray på en tannbørste, jeg :jepp:

Jeg tar hårspray på en vasket mascarabørste :)

Skrevet

Hei :)

Jeg vil gjerne anbefale Brow tech fra Smashbox. Der har du både et brynpudder (som ser veldig naturlig ut), og en voks til å legge bryenene på plass.

Bruker en skrå brynkost også fra Smashbox. I tillegg bruker jeg også en mascarakost til å gre og legge brynene på plass med.

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Den fra H&M. Den er billig, og jeg liker den. :) Det er ikke et produkt jeg gidder å bruke mye penger på heller.

Skrevet

Var ikke jeg (ts) Som skrev det med at jeg ikke fant på parfymeri, H&M, forreste :D

Setter pris på svarene deres, og vurderer faktisk hårspray på mascarakost . :D

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...