makkapakka Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg måtte ha møte i dag med en kollega fra et avdelingskontor. Der var vi full diskusjon og så godt som vi kommuniserte i sammen. Så nydelige øyne som han hadde har jeg aldri sett før, det smilet, den flotte kroppen. MEN guess what... det fantes ikke et snev av spenning mellom oss det er faen meg ikke mulig.
Lutetium 71 Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Kanskje han er gift, og dempet kroppsspråket sitt? 1
Daniel84 Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg måtte ha møte i dag med en kollega fra et avdelingskontor. Der var vi full diskusjon og så godt som vi kommuniserte i sammen. Så nydelige øyne som han hadde har jeg aldri sett før, det smilet, den flotte kroppen. MEN guess what... det fantes ikke et snev av spenning mellom oss det er faen meg ikke mulig. Selv om personen ser bra ut, trenger det ikke være noen som helst kjemi der. 2
makkapakka Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2011 Kanskje han er gift, og dempet kroppsspråket sitt? når jeg tenker over det, så manglet det ikke på kroppspråk, nei, men jeg var opptatt av å diskutere temaet at jeg ikke før nå, tenkte på at han var til å fra stolen, kastet seg bakover i stolen og skrevet ut med beina, reiste seg opp og slo ut med armene for så å kaste seg ned igjen ved bordet, gliser merkelig men jeg kjente ikke noe spenning mellom oss det pleier å være som en vegg når jeg kjenner sånt. (glemte å se om han hadde ring gjorde jeg også) nei og nei
makkapakka Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2011 Selv om personen ser bra ut, trenger det ikke være noen som helst kjemi der. nei det var tydelig!
Daniel84 Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 nei det var tydelig! Lønner seg aldri å rote seg borti en kollega alikevel 3
Lutetium 71 Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 når jeg tenker over det, så manglet det ikke på kroppspråk, nei, men jeg var opptatt av å diskutere temaet at jeg ikke før nå, tenkte på at han var til å fra stolen, kastet seg bakover i stolen og skrevet ut med beina, reiste seg opp og slo ut med armene for så å kaste seg ned igjen ved bordet, gliser merkelig men jeg kjente ikke noe spenning mellom oss det pleier å være som en vegg når jeg kjenner sånt. (glemte å se om han hadde ring gjorde jeg også) nei og nei ADHD? 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 Kanskje han ikke vil ha en alenemor?
makkapakka Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2011 Lønner seg aldri å rote seg borti en kollega alikevel Helt enig, og det er kanskje der sperrene mine sitter, leter ikke etter potensielle blant arbeidsstokken.
makkapakka Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2011 Kanskje han ikke vil ha en alenemor? det vet ikke han noe om, men du har tydeligvis kontroll! 4
makkapakka Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2011 ADHD? hehe, mulig det, eller han viste med hele seg hvem han var med engang, da var det ikke noe mer å lure på...
kaprifolen Skrevet 18. oktober 2011 #12 Skrevet 18. oktober 2011 Hehe, been there, done that... Jeg datet litt med en fyr en gang, hadde full pakke! Men INGEN forelskelses-vibber what so ever!:fniser: Han ble derimot en av de beste vennene jeg har hatt!
makkapakka Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 18. oktober 2011 Hehe, been there, done that... Jeg datet litt med en fyr en gang, hadde full pakke! Men INGEN forelskelses-vibber what so ever!:fniser: Han ble derimot en av de beste vennene jeg har hatt! jaja kjekke kollegaer er ikke å forakte.. er jo litt rart, den store drømmen om den fantastisk kjekke mannen, og når han endelig dukket opp så ville jeg ikke ha han
Lutetium 71 Skrevet 19. oktober 2011 #14 Skrevet 19. oktober 2011 jaja kjekke kollegaer er ikke å forakte.. er jo litt rart, den store drømmen om den fantastisk kjekke mannen, og når han endelig dukket opp så ville jeg ikke ha han SMAKK! Rett i vennefella.
Gjest Katten. Skrevet 19. oktober 2011 #15 Skrevet 19. oktober 2011 Vent litt, jeg var ikke i noe møte den 17.!
makkapakka Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #16 Skrevet 19. oktober 2011 Vent litt, jeg var ikke i noe møte den 17.! Nei det kunne ikke ha vært deg, for da hadde overskriften blitt; jeg hadde sex med en arbeidskollega på kontoret mitt i dag etterfulgt av spørsmålet, er han interessert? 3
makkapakka Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #19 Skrevet 19. oktober 2011 jeg var heller ikke i noe møte.. Nei ikke du heller, for da hadde overskriften blitt; en arbeidskollega av meg får ikke nok sex, og han vet jeg er god i senga, han kom inn på kontoret mitt i dag og spurte om jeg ville "hjelpe han", skal jeg gjøre det? 1
Obelix Skrevet 19. oktober 2011 #20 Skrevet 19. oktober 2011 Nei ikke du heller, for da hadde overskriften blitt; en arbeidskollega av meg får ikke nok sex, og han vet jeg er god i senga, han kom inn på kontoret mitt i dag og spurte om jeg ville "hjelpe han", skal jeg gjøre det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå