Donnie Darko Skrevet 7. desember 2003 #1 Skrevet 7. desember 2003 Pink Floyd - High hopes Dette er en helt genial fantastisk vakker låt! Begynner nesten og grine hver gang jeg hører på den.. Slik som jeg tolker teksten så handler den om hvor ille det er og miste sitt barnesinn og tre inn i en kald og hensynsløs "voksen" verden for så og tenke tilbake på alle de tingene som du så på som mirakler og uendelig vakkert når du var liten men som nå egentlig ikke betyr så veldig mye lenger.... (obs! For de som ikke har hørt denne sangen så er det ikke noe vits i og liste opp noen andre. Bruk Kazaa eller noe annet og last den ned! eller kjøp "Ping floyd - The Division bell")
Rapitap Skrevet 7. desember 2003 #2 Skrevet 7. desember 2003 En vakker sang, vel, det er nok mer en melodi er: "Gabriels Obo" av Enrico Morricone. Dette er en tema sangen, den røde tråden i filmen som heter: The Mission. Gripende og hjerteskjærende handling og soundtrack. Anbefales på det sterkeste!
m_h Skrevet 7. desember 2003 #3 Skrevet 7. desember 2003 Nothing else matters med metallica er helt utrulig nydelig! Free ever after med Fenrik Lane,og One med U2 må også nevnest her,alle tre betyr mye for meg..
blå Skrevet 7. desember 2003 #4 Skrevet 7. desember 2003 Dette er jo ikke en sang da. Men jeg synes de fire årstider av Vivaldi er veldig fin
Iset Skrevet 7. desember 2003 #5 Skrevet 7. desember 2003 enig med Donnie, den er nuydelig. nå som jeg har fått en datter, griner jeg enda mer av denne sangen (og av alt annet :o )
Tigerlily Skrevet 7. desember 2003 #6 Skrevet 7. desember 2003 jeg elsker hele adore-albumet av smashing pumpkins, judith av a perfect circle og knife prty av deftones. alle gir meg gåsehud og tårer i øynene. og på den mer pinlige siden, season of the sun av... hm, var det terry richards eller no? som handler om en dødssyk gutt/mann som sier farvel til livet, slektningene og vennene sine...
vrimmel Skrevet 7. desember 2003 #7 Skrevet 7. desember 2003 Synes det er helt umulig å velge bare en, men jeg er veldig glad i Van Morrison's versjon av "Be Thou My Vision".. Er også veldig glad i Anne Grete Preus "Besøk"
Gjest Madam Felle Skrevet 7. desember 2003 #8 Skrevet 7. desember 2003 Ingen anelse hva som er verdens vakreste sang siden jeg ikke har hørt alle sanger som finnes. Men jeg er veldig glad i One moment in time, og flere av celine Dion.
Holly Hobbie Skrevet 7. desember 2003 #9 Skrevet 7. desember 2003 Liker veldig godt disse (klarer ikke å bestemme hvilken som er finest): Foolish Games av Jewel Maaange av a-has ballader Annie's Song av Joh Denver
Rapitap Skrevet 7. desember 2003 #10 Skrevet 7. desember 2003 One - Metallica The Scientist - Colplay Hele OK Computer og Creep albumene til RadioHead :o Nei, nå sklir jeg ut litt så jeg poster dette nå jeg.
Pusekatt Skrevet 7. desember 2003 #11 Skrevet 7. desember 2003 Pink Floyd - High hopes Dette er en helt genial fantastisk vakker låt! Begynner nesten og grine hver gang jeg hører på den.. Åh........denne ble spilt i begravelsen til en venn av familien, som ble brutalt revet bort i mai i fjor (han ble bare 18). Jeg strigråt!!!!!! Nydelig låt, forøvrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå