Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg en Android-telefon (Sony Ericsson Xperia Mini Pro) og vil gjerne høre musikk på denne. Hvor kan jeg laste ned eller streame musikk? Kjenner til Spotify, men er ikke interessert i å betale 99 kr i måneden for hører bare på musikk innimellom. Gratis-versjonen av Spotify med reklame er ikke for mobil har jeg lest et sted. Stemmer det? Finnes det noen andre gratis-tjenester med reklame e.l. på mobil? Eller et sted man kan laste ned misikk fra uten at det koster skjorta? Hvordan får dere andre musikk på mobilen?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

du kan ikke bruke gratisversjonen av Spotify på mobil.

Skrevet

Jeg har ikke hørt om andre alternativer enn å kjøpe musikken eller å finne seg en bukt, utenom Spotify.

Gjest padawan
Skrevet

du har jo iTunes hvor du kan kjøpe musikk også da..

Skrevet

Om du allerede hører musikk på pc'en på f.eks. youtube eller noe, kan du laste ned Replay Music. Det er litt pøtete, men demoen (25 sanger) er gratis og etterpå kan du kanskje "cracke" den hvis du er litt teknisk av deg. Replay Music er sånn at den tar opp musikken du hører automatisk, så har du gratis musikkfiler. Men den kjenner ikke igjen alle sangtitler og artister, så man må av og til endre filnavnet osv. etterpå. Bare søk etter "replay music" på google så finner du et sted å laste det ned.

Det letteste er uansett å kjøpe Spotify mener nå jeg, selv om Replay music er et helt greit program. Får min sony ericsson xperia ray idag, og skal kjøpe spotify premium :) Det finnes også en billigere spotifyversjon til 49 i mnd, den virker på mobil tror jeg. Sjekk det ut her.

Håper dette var til hjelp ;)

Skrevet

Unlimited fungerer ikke på mobiltelefon, den er limited :tongue:

Skrevet

Nå kjenner jeg ikke Sony Ericsson Xperia Mini Pro i det hele tatt, men på min HTC Desire kan jeg legge musikk fra pc-en direkte over i mappen som heter Musikk/Music på telefonen. Dette gjøres ved å koble til kabelen og da fungerer mobilen som en ekstra diskstasjon. Du trenger ingen spesialprogrammer om det er en musikkmappe der. Dette er den enkle måten og den jeg har funnet som fungerer best for meg.

Gjest padawan
Skrevet

Nå kjenner jeg ikke Sony Ericsson Xperia Mini Pro i det hele tatt, men på min HTC Desire ....

Begge er Android så det skal i utgangspunktet være likt begge steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...