AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Hei! I tenårene var jeg som de fleste andre, plaget med kviser. Hvis man klemte på dem, så kom det ut noe hvitt og så gikk de bort noen dager etterpå. Men er i begynnelsen av 20 årene, og har alltid en eller annen kvise i ansiktet, særlig smånupper i pannen. Men får innimellom kviser som liksom bare er væske inni, når jeg klemmer på dem. Har etterhvert lært å se når det ikke er vanlig kvise, men bare en med væske. Blir ofte rødt og den stikker litt ut. Får det på haken, overleppa, og i øreområdet! Og gjør ofte veldig vondt å komme bort i, særlig hvis man var så dum at man prøvde å klemme på den Det er liksom en innebygd kvise! Tar ofte 2 uker før de går bort av seg selv om man ikke gjør noe. Men hva kommer de av?
Gjest Marregutt Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 ææææææsssjjj. hufff. bort! bort!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 ææææææsssjjj. hufff. bort! bort! Når skal hormonene dine roe seg egentlig? Du har vært den barnslige hormonbomba helt siden du flørta med Lene21 på Snikk-Snakk. Du har rett og slett blitt en skikkelig selvgod kjiping. Finn deg en annen plass å være! 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 TS: Det er hormoner og gener, rett og slett. Ta kontakt med legen din så kan du få preparater som kan hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 TS: Det er hormoner og gener, rett og slett. Ta kontakt med legen din så kan du få preparater som kan hjelpe. Må kanskje gjøre det, neste gang jeg er i hjemkommunen. Men har lest at man må være ille rammet for at legen skal gå så langt at han skriver ut preparater for det? Tenkte først at dette var herpes, fordi det blir lett sår, men når det dukker opp i pannen og ved ørene også, så er det vel ikke det? Og hvorfor er egentlig ansiktet så utsatt for alle plager? Er det rett og slett fordi man smører det inn med alt mulig som produseres? Hadde det bare gått naturens gang fra dag 1, så ville man kanskje ikke blitt plaget i det hele tatt?...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Det er mange som har slike kviser som kun er underjordiske og ikke går an å klemme ut. Og så bruker de ukesvis på å forsvinne av seg selv. Men legen ser det an hvilke typer kviser du har, hva du forklarer og hvor gammel du er. Hadde du vært 14 år så hadde det ikke vært annet å forvente, om du skjønner. Men nå er du over 20. Et tips er å klemme som bare det kvelden før og på morgenen slik at du ser skikkelig jævlig ut når du kommer til legen
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 Det er mange som har slike kviser som kun er underjordiske og ikke går an å klemme ut. Og så bruker de ukesvis på å forsvinne av seg selv. Men legen ser det an hvilke typer kviser du har, hva du forklarer og hvor gammel du er. Hadde du vært 14 år så hadde det ikke vært annet å forvente, om du skjønner. Men nå er du over 20. Et tips er å klemme som bare det kvelden før og på morgenen slik at du ser skikkelig jævlig ut når du kommer til legen Hehe, hardt og brutalt Ja, må virkelig vurdere det!
Gjest Marregutt Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 Når skal hormonene dine roe seg egentlig? Du har vært den barnslige hormonbomba helt siden du flørta med Lene21 på Snikk-Snakk. Du har rett og slett blitt en skikkelig selvgod kjiping. Finn deg en annen plass å være! ooooi, stått opp på feil fot?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #10 Skrevet 18. oktober 2011 ooooi, stått opp på feil fot? Og det spør du om som går inn i tråder og sier at folk er ekle? Jeg påpeker enkelt og greit fakta. Du har blitt helt tullete etter at du tydeligvis kom fullstendig i brunst da du "flørtet" med Lene21. Lenge siden du har pult eller? 5
Gjest Marregutt Skrevet 18. oktober 2011 #11 Skrevet 18. oktober 2011 Og det spør du om som går inn i tråder og sier at folk er ekle? Jeg påpeker enkelt og greit fakta. Du har blitt helt tullete etter at du tydeligvis kom fullstendig i brunst da du "flørtet" med Lene21. Lenge siden du har pult eller? haha, har du fulgt med på meg? Nei, ikke så lenge siden jeg har pult. rundt to uker. ble litt nysgjerrig på hvem du er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå