AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Har kjøpt meg ny symaskin i dag og veldig klar for å komme i gang. Har lyst til å lage oppbevaring til heklenålene mine og har funnet en forklaring, på engelsk da... Ser hun bruker to forskjellige stoff også bruker hun noe inni som hun kaller "Heavy sew in interfacing" Går utifra at dette er ett slags for hun har brukt for å få det litt stivere. Men hva kalles dette i Norge for eksempel hos stoff og stil? Setter veldig pris på hjelp. Her finner dere oppskriften om det hjelper: Min lenke
Brunhilde Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Etter beskrivelsen ser det ut til å kunne være vliselin?
lilleGrethe Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Interfacing er fôr, så "heavy sew-in interfacing" er rett og slett et tykt fôr. Det ser ut som om du kan bruke et vanlig, tett bomullsstoff.
Azure Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 TUsen takk for svar:D dette hjalp, nå finner jeg nok ut av det:D
Jamme Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Vliselin er bare sånn man stryker på, hvis jeg ikke tar feil, og ikke "sew-in". Men det er fôr, ja.
Azure Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Skal på stoff og stil på fredag så får skrive ned disse ordene og høre med dem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå