AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har store planer om å ordne pakkekalender til to av mine beste venner, også får jeg pakkekalender av de. Vi er alle studenter med dårlig råd, og har lagt ned noen "små" regler. Alle gavene (unntatt lille julaften og julaften) skal koste under 50 kr, og det perfekte hadde vært småting til 10 - 20 kr. (Kalenderen er ikke så seriøs, det er bare for gøy). Lille julaften og julaften er grensen 100 kr. Men jeg sliter litt med å finne noen artige gaver, så lurer på om noen har noen morsomme forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. oktober 2011 #2 Del Skrevet 17. oktober 2011 det har blitt laget mange mange slike tråder i de siste ukene, blant annet denne.. les den, så slipper man å skrive det samme flere ganger http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=597023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 17. oktober 2011 #3 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kom inn for å si det samme som Noz: Vær så snill å bruke søkefunksjonen. Jeg frykter at det kommer til å bli opprettet flere titalls sånne her tråder før desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. oktober 2011 #4 Del Skrevet 17. oktober 2011 mmmhm! søkefeltet er en fin ting jeg har svart i 4 pakkekalendergavetråder i år allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå