AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 I vinter, og i sommer trente jeg ganske målrettet og klar styrketrening. Begynte i fjor rundt desember, og trente meg opp til juli. I sommer skjedde det veldig mye i livet, og styrketreningen ble sånn sett lagt litt på hylla. Endelig har jeg overskudd til trening igjen. Jeg har i midlertidig ikke bare blitt sittende på ræven, merker at musklene jeg opparbeidet meg, har jeg enda. Kroppen er like stram og fit, fordi jeg har vært mye aktiv de siste 3 måneder også, selv om det ikke var ren styrke. Så jeg lurer på, hvor sterkt kan jeg starte opp, burde jeg begynne rolig fra scratch eller kan jeg starte noe lunde der jeg sluttet? Fysisk tror jeg at jeg er nærmere der jeg slutta enn der jeg startet, men kanskje noen med bredere erfaring og kunnskap kan gi meg tips og råd. Hilsen meg
Wiggins Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Du må jo bare prøve deg fram. Det er ikke noen vits i å ta like tunge vekter som da du var på topp, hvis du bare klarer 1-2 repitisjoner med de vektene nå. Avhengig av hva som er målet ditt bør du greie 8-12 repitisjoner eller kanskje 15-20 i hver serie.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Takk for svar Jeg skal sette i gang igjen denne uken her tenkte jeg, vil dermed oppdatere i tråden litt. Målet mitt er å bli fit, sterk, få mer markerte muskler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå