AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har SÅ mange jeans, jeg er jeans jenta, går i jeans over alt om jeg har på en bukse. Det er jeg nå lei av. Lurer på hva slags bukser dere går med hvis det ikke er en dongeribukse? Har så lyst på ny, fin stil! Kom gjerne med bilder, og tips til å kombinere klær:)
Jellybean78 Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Tja,har i det siste virkelig fått øynene opp for bukser i corduroy,ett veldig mykt og stilig materiale.... de fleste store merkekjeder har bukser av dette stoffet.
Gjest Nanne70 Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Som Jellybean over her sier, cordfløyelsbukser - passer spesielt fint til den 70-tallsstilen som er så populær nå i høst, noe sånt som dette. De finnes også i skinny modellsom du rett og slett bruker i stedet for skinny jeans,. Ellers kan du jo prøve deg på chinosbukser hvis du vil ha variasjon fra jeansene, noe som dette eller dette. Det finnes mange blogger med bra tips til antrekk, f.eks. Ladybird's Nest (norsk) og StyleByKling (Svensk) for å nevne noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå