Gå til innhold

København, søndag...

Gjest yojo

Anbefalte innlegg

Er det noen butikker åpne på søndager i København? Lurte på en førjulstur, men bestiller tidligere fly hjem om alt er stengt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elissima

Jeg var i København i helga :) Desverre er de fleste butikker stengt på søndager. De eneste som er åpne er noen jallabutikker, du vet sånne som selger fargerike og trashy klær. Og noen skobutikker og turistsjapper. Så vil du dra og shoppe så er ikke søndag beste dagen å dra på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde i København (for 3 år siden), var det søndagsåpent på alle de store sentrene og stort sett hele Strøget og området rundt i slutten av november og desember. Sjekk på nettsidene til Illum, Magasin, Fields o.l. og se om det står noe der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på om det er turistsesong. Hvis det er rundt julemarked-tiden så er det vel noe mer åpent enn ellers. Når jeg var der i sommer så var det noen butikker langs Strøget som var åpne på søndager. Field's, skandinavias største kjøpesenter, er jo også åpent mellom 10-17 på søndager :) Det ligger jo på vei mot flyplassen også, så det går an å kombinere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Aalborg, og her er de fleste (alle tror jeg) sentre åpne siste søndag i hver måned. Kan være Køben har noe av det samme. Du finner det sikkert på nettsidene deres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...