Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er gift med en flott og snill mann, vi lever et lykkelig liv med barn og hele pakka.... er ikke så verst økonomisk heller... Men hvorfor skal det da ALLTID være noe???

Hos oss er det en kollega av min mann som har "makt" over han. Alt hun sier er hans lov.(Er sikker på at hadde hun sagt hopp utfor et fljell er du snill - ja så hadde han i alle fall vurdert det)

Vi har diskutert hennes rolle i vårt liv. Jeg har snakket rolig om det, grått over det og rast over det.... men alltid ender det med det samme: INGEN PLASS!

Han nekter å se hva hun gjør med han, meg og oss.....

En ting hadde vært om hun hadde noe å komme med, men generelt er det ganske fjerne og teite ting hun kommer med. Dessverre har jeg sagt dette nok ganger til han - slik at han nå ikke gjenforteller deres samtaler.... BARE LEVER ETTER DE!

Hun er mye eldre enn oss, men vil likevel ha han som sitt lille leketøy(Det har i følge han aldri vært noe mer enn vennskap mellom de, men dessverre tviler jeg på hans ord i den saken...)

Jeg må få si at jeg elsker mannen min og ønsker ikke å leve uten han!

Men hva gjør jeg da når han hører mer på henne enn meg? Ikke tar opp ting med henne som feks at hun er så ekkel mot meg? Han fortalte henne til og med at jeg var gravid, FØR venner og famile fikk vite noe som helst.....

Huff dette "forholdet" deres sliter så på meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.... og i dag er de på julebord i lag. I fjor var hun så klengete på han at jeg gikk. I år ville jeg ikke være med å se dette(for han lar henne jo gjøre det...) men så sitter jeg her da og er lei meg fordi jeg er sikker på at de nå koser seg litt for mye...

VRÆÆÆÆÆL! Jeg takler ikke dette...... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Huff - dette hørtes ikke noe kjekt ut! Synes litt synd på deg nå. Det er trist at mannen din ikke har klart å 'brushe' denne kollegaen off. Det er ikke normalt det du beskriver der. Noe mer er det fra hans side. 100% ! Uansett hva han måtte si. Det er noe. Og du må ikke finne deg i slikt, fordi, han gjør jo dette nå fordi han kan!

Stå på krava dame! Vil du ha ham så mye at du vil late som du ikke vet, slik at han ikke forlater deg? Du er nok sterkere enn du tror. Kvinner har en lei tendens til å undervurdere sine egne evner.....

Stå på krava! Krev å få vite....

"Ignorance is NOT always bliss".....

(desverre)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Er enig med Anafugia.

Hvorfor vil du ha en mann som har så liten respekt for deg?

Hvorfor vil du ha en mann som du ikke stoler på?

Skrevet

Enig med de andre her. Kjærlighet hjelper lite når du føler deg så undergravet.....

Hadde aldri orket å leve i tresomhet....

Skrevet

Rystet over å lese hva du skriver. Du må bare ikke finne deg i dette. Du skal lide for at han skal ta mer hensyn til en jævla kollega enn deg - sin egen kone! Kjære deg, du må bli mer glad i deg selv og stå opp for deg selv. Du skriver jo at du har rast og grått over dette, så du har nok tatt det opp med han. Flott at du var ærlig og tok en prat for å løse dette, slik at han vet hvordan du føler det. Men slik du beskriver dette trekantforholdet, får jeg inntrykk at at du ikke er den mest betydningsfulle. Noe du BURDE være. Elsker han deg og har respekt for deg og dine følelser skulle han hørt på deg og tatt hensyn. I stedet durer han i vei og rett og slett DRITER i deg :evil:

Syns virkelig synd på deg for at du får en slik behandlig av din egen mann. Syns han virker som et krek slik som han holder på. Tydelig at han ikke vil innse alvoret. Skjønner at du elsker han og at dette sliter på deg. At det ikke er like enkelt og true med å gå heller. Men slik jeg ser det må det kansje gå så langt som at du må stille et (hva kalles det? )

At du må si at enten så blir det slutt om han ikke hører på deg, eller så tar han seg sammen og blir i ekteskapet. Slik som han holder på er det jo han som til slutt vil ødelegge mellom dere. Det er ikke plass til denne tredje personen i livet deres, og hvertfall ikke i ekteskapet deres.

Dette er bare mitt syn på saken. Håper det etterhvert vil ordne seg for deg. Du fortjener å ha det godt og det beste. :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei det var jeg som startet denne tråden...

Kan ikke skrive så mye nå... Men takk, takk og atter takk for støtte! Dere er så gode her inne! Klem til alle!!!!

(sitter med gråten som svir i brystet over å få forståelse på dette - for første gang på ca 4 år - takk igjen!)

:klem2:

Gjest Anonymous
Skrevet

Så var det meg igjen da...

Jeg hadde lagt meg når mannen min kom igjen fra julebord på lørdag, for å slippe å være sint på han når han kom hjem(Etter utblåsingen min i dette innlegget var jeg nemlig klar for kamp...)

Så da skjedde ikke noe og alt var rolig søndag formiddag. Så dro vi på middag hos mine foreldre, og hvem andre enn hans kvinnelige kollega ringer da?

Det høflige ville vært å si at det passer ikke så bra nå, er på middag hos mine svigerforeldre.... Men nei da, han skravlet og lo og pratet om det morsomme julebordet de hadde vært på, så reiste han seg og gikk ut å tok en røyk for å avslutte samtalen der....

Hadde det vert hvem som helst andre som ringte, så hadde jeg ikke reagert.... Men når det er hun som ringer for å snakke om hvor koselig de hadde det kvelden før, ja da får jeg rett og slett kvlame-byger!!!

Så da gikk jeg til sengs tidelig i går uten å snakke om det, for jeg makter ikke mere.... får vel se hvordan det utvikler seg før jeg sprekker igjen..... Skulle ønske han kunne forstå hvor det sårer meg at de deler alt, nesten mer enn vi gjør.....

Huff det er som å leve i et trekant drama, der all fornuft er borte! :(

Takk for KG der jeg kan klage uten at noen blir sint på meg fordi jeg er så urimelig!

Skrevet

Uff av meg for en teit mann og en teit kollega!! Vær sterk og vis ham hvor skapet skal stå!!!

Klem til deg

Skrevet

Tror du trenger en :klem:

Lykke til, stå på og gi aldri opp hvis du ønsker et liv med denne mannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...