Gå til innhold

Ødelagt tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tv vår ble ødelagt. Det var en garantisak, og siden de ikke kunne reparere vår gamle, skulle vi få en ny tv. Den gamle tv`n kostet ca 18000 kr som ny, og var nå 3 år gammel.

Vi ble nå tilbudt en tv til 5999,- Denne tv`n var ikke noe pen, selvom de spesifikasjonene var de samme. Jeg fikk da beskjed om å betale et mellomlegg til neste modell. Det var jo forsåvidt kanskje greit, men når neste modell kostet 13000 syntes jeg det ikke lenger bare var snakk om et mellomlegg...

Jeg dro hjem for å tenke over saken. Sjekker på elkjøp og Lefdal. De har utrolig mange modeller å velge i, og prisene der ligger flere 1000 kr billigere enn der jeg har kjøpt min.

Er det umulig å kreve pengene tilbake, siden de ikke kan skaffe en tv jeg liker. Eller må jeg godta en tv som ser billlig og simpel ut. (Den skal jo henge på veggen i mange år, og den "gamle" var jo veldig pen)

Hva er reglene her? Hva må jeg godta? Kan jo legge til at det var en fabrikasjonsfeil på den "gamle" tv`n, det var ingen bruker feil. (Det er bekreftet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...