AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Heisann, skal skrive en særoppgave om Lars Saabye Christensen. Og jeg vil gjerne prøve å få kontakt med han slik at jeg kan intervjue han. Søkte på 1881 der står addresen hans oppført på anne maries vei fem, noen som vet om dette stemmer eller om jeg er helt på villspor?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg tror jeg heller ville skaffet mailen hans. Tror ikke han setter noe særlig pris på å bli ringt opp eller bli oppsøkt på døra Forfattere som han blir jo gjerne VELDIG OFTE kontaktet av folk som skal skrive oppgave om de. Vet at mange forfattere har egne hjemmesider hvor de skriver svar på spørsmål de blir stilt i forhold til særemne. Har du sjekket ut om han har det? 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Nei, jeg finner ikke noe. Har prøvd å leite etter mailen hans. Veit jo at det sikkert ikke er så gøy å bli oppringt, men jeg fant bare tlf hans...
Rainbow Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Kontakt forlaget hans og spør dem om mailadressen hans! :-) Dagens unge er så tøffe, husker jeg skrev oppgave om Klaus Hagerup, men falt meg ikke engang inn å kontakte ham, det hadde jeg ikke turt, hehe! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå